آرشیو دی ماه 1399

تكنولوژي روز

دلايل شادوبن اينستاگرام

۴۰ بازديد

فالو و آنفالو كردن كاربران؛ مهم‌ترين دليل براي شادوبن اينستاگرام!

اگر مديريت يك صفحه كسب‌وكارتان را در اينستاگرام برعهده داريد، مرز براي معرفي كسب‌وكار خويش به كاربران آن‌ها را فالو كرده و بعد از فالو شدن بدست آن‌ها، آنفالو مي‌كنيد! جالب است بدانيد اينستاگرام محدوديتي دلايل شادوبن اينستاگرام براي تعداد فالو كردن كسان برپايي كرده است كه شما نمي‌توانيد بيش از ۷۵۰۰ تن را دنبال كنيد. علت اينستاگرام براي برپايي چنين محدوديتي اين است كه شما نمي‌توانيد با تعداد زيادي از كاربران تعامل داشته باشيد و با آن‌ها ارتباط استوار كنيد. حتي اگر شما تنها ۱۰۰۰ فالوور داشته باشيد و تمام آن‌ها پركار باشند، نمي‌توانيد به راحتي با آن‌ها بستگي يا تعامل برقرار كنيد! مثلاً اگر هر كدام از آن‌ها در هفته يك پست منتشر كنند، شما بايد ۱۰۰۰ پست در هفته لايك كنيد و كامنت بگذاريد كه پيشه زياد سختي است! فلذا اينستاگرام محدوديتي ايجاد كرده است كه بتوانيد با اكثر فالوينگ‌هاي خويش تعامل داشته باشيد. البته اين محدوديت به سود خويش كاربران است كه منجر به شادوبن اينستاگرام نمي‌شود و فقط بعد از رسيدن فالوينگ‌ها به ۷,۵۰۰ شماره اخطاري دريافت مي‌كنيد كه براي دنبال كردن افراد جديد بايد شماري از فالوينگ‌هاي خويش را آنفالو كنيد.
دلايل شادوبن در اينستاگرام
محدوديت ديگري كه اينستاگرام براي صفحات خود در عقيده گرفته است، تعداد تعقيب كردن افراد در يك بازه زماني مشخص است كه البته اطلاعات زيادي از اين باره در دسترس نيست. بسياري از فعالان شبكه‌هاي اجتماعي در اين گويه آزمايش‌هايي اتمام داده‌اند و در گزارش‌هاي مختلف شما شمار مختلفي را مي‌بينيد. يگانه از معتبرترين سايت‌هايي كه در اين گويه آزمايشي سپريدن ديتا است، تعداد فالو كردن افراد را براي آن‌كه شادوبن نشويد، ۳۰ عدد در ساعت اعلام كرده است. در ضمن اين سايت گفته است كه شما به چهره روزانه تنها مي‌توانيد ۸۰۰ نفر را پيگيري كنيد و اگر شمار آن بيشتر شود، گمان كردن شادوبن اينستاگرام وجود دارد.
يك نكته! برخي از كاربران كه براي افزايش فالوورهاي خود از ربات اينستاگرام بهره‌گيري مي‌كنند، اين مسئله را رعايت نمي‌كنند يا حتي نمي‌دانند! اگر از ربات اينستاگرام استفاده مي‌كنيد، پروا داشته باشيد كه تعداد فالو كردن شما در هر ساعت كمتر از ۳۰ تن و در روز كمتر از ۸۰۰ باشد تا محدود نشويد. مثلاً مي‌توانيد در تنظيمات ربات خويش براي هر ساعت فالو كردن را به ۲۵ تن و در روز به ۶۰۰ تن اندك كنيد لغايت احتمال شادوبن اينستاگرام به صفر برسد. برخي كاربران فكر مي‌كنند شمار بالاتر به معناي رشد زودتر صفحه است ولي بايد پروا داشته باشيد كه اگر اندك به شادوبن اينستاگرام شويد، صفحه شما الي چند روز و برخي مواقع لغايت چند هفته عملاً غيرفعال است و نمي‌توانيد كسي را دنبال كنيد.
تعدادي كه در بالا گفتيم پيوستگي به شرايط مختلفي دارد كه البته باز هم اطلاعات دقيقي از آن در دسترس نيست! مثلاً ممكن است بهترين حالت براي صفحات كوچك‌تر ۶۰۰ شماره در روز باشد اما براي صفحات بزرگ‌تر اين تعداد به بالاي ۱,۰۰۰ برسد. هيچ‌وقت سعي نكنيد با امتحان و خطا بر روي صفحه خويش آن را شناسايي كنيد؛ زيرا يك بار شادوبن شدن رشد صفحه شما را الي حد زيادي براي چند روز كاهش مي‌دهد و ريزش زيادي در صفحه خويش مشاهده خواهيد كرد.
محدوديت تعداد لايك در ساعت؛ عامل مهمي در شادوبن اينستاگراميكي از مهم‌ترين روش‌هاي برقراري تعامل با صفحات ديگر، لايك كردن پست‌هاي آن‌ها است! اگر از كاربران قديمي اينستاگرام باشيد، مي‌دانيد كه در گذشته قابليت‌هاي اينستاگرام بسيار مختصر بود و بسياري از كاربران تنها با لايك و كامنت با هم تعامل برپا مي‌كردند! مثلاً در گذشته استوري اينستاگرام وجود نداشت و كاربران فقط از راه كامنت و دايركت اينستاگرام مي‌توانستند باهم بستگي استوار كنند. احد از قابليت‌هاي زياد جذاب ربات اينستاگرام قابليت لايك اتوماتيك پست‌هاي كاربران است! در واقع ربات‌ها با پروا به محدوديتي كه براي آن‌ها تعيين كرده‌ايد، پست‌هاي ديگر كاربران را به صورت كاملاً خودكار لايك مي‌كنند. اگر از ربات اينستاگرام استفاده مي‌كنيد، تعداد لايك را اندك كنيد. تعداد ۳۵۰ لايك در هر ساعت بهترين حالت است و اگر اغلب متعلق به شود، چه بسا اينستاگرام صفحه شما را به انگيزه به كارگيري ربات، شادوبن مي‌كند. بار اولي كه اينستاگرام به انگيزه لايك زياد محدود مي‌كند، اين محدوديت دست كم ۲۴ ساعت است! هر بار كه درگير شادوبن اينستاگرام شويد، موعد محدوديت آن هم اغلب مي‌شود الي جايي كه اينستاگرام شما را به عنوان نقض‌كننده قوانين معرفي كند! در اين صورت صفحه شما به چهره هميشگي دچار يك اختلال مي‌شود و تحت هيچ شرايطي نمي‌توانيد آن را رفع كنيد.


اگر بخواهيم كمي منطقي به اين قضيه نگاه كنيم، ۳۵۰ لايك در هر ساعت به معناي ۶ لايك در دقيقه يا يك لايك در هر ۱۰ ثانيه است! هيچ كاربري در اينستاگرام نمي‌توانيد به چهره بي‌وقفه پست‌ها را ببينند و تمام آن‌ها را بپسندد. فلذا اين محدوديت كاملاً منطقي است و هيچ كاربري نمي‌توانيد به اين سرعت پست‌ها را لايك كند. اينستاگرام اين محدوديت را فقط براي صفحاتي كه از روش‌هاي غيرقانوني نظير ربات اينستاگرام (كه خلاف قوانين اينستاگرام است!) اعمال مي‌كند. پس حتي اگر از ربات اينستاگرام بهره‌گيري مي‌كنيد، كوشش كنيد تعداد لايك آن را كمتر از ۳۵۰ عدد در هر ساعت تعيين كنيد تا با سخت شادوبن اينستاگرام مواجه نشويد.
همچنين اينستاگرام براي تعدد كامنت‌هايي كه يك اكانت در روز براي ساير اكانت‌ها مي‌گذارد، دلنازك است! محدوديت آن واضح نيست اما باتوجه گزارش‌هاي معتبر تعداد آن ۱۰۰ عدد در روز است. فلذا اگر شما  بيش از ۱۰۰ عدد كامنت در يك روز درج كنيد، با دشوار شادوبن اينستاگرام مواجه مي‌شود. البته مفتوح هم بايد پروا داشته باشيد كه اين شمار براي هر صفحه با توجه به شرايط و ويژگي‌هاي آن متفاوت بوده اما بهتر است اغلب از اين تعداد كامنت نگذاريد.
يك نكته! اينستاگرام بر روي تعداد منشن كردن كاربران هم حساس است. در اينستاگرام شما مي‌توانيد چندين نفر را در يك كامنت منشن كنيد ولي بر اساس الگوريتم‌هاي اينستاگرام اگر شمار منشن‌ها اغلب از ۵ نفر باشد، شما در حال تبليغ صفحه خويش هستيد؛ پس در هر كامنت اغلب از ۵ تن را منشن نكنيد! از طرف ديگر اينستاگرام به كامنت‌هاي مشابهي كه در چند پست ارسال مي‌شوند، شك مي‌كند و پس از مدتي آن صفحه را شادوبن مي‌كند. اين مسئله در صفحاتي كه از ربات اينستاگرام كاربرد مي‌كنند، بسيار ديده مي‌شود و براي كامنت قراردادن يا بايد به چهره دستي عمل كنيد.
به اغلب از ۱۵ نفر دايركت ارسال نكنيد!گاهي اوقات صفحات در اينستاگرام احتياج به ارسال يك پست يا پيام به صورت گروهي هستند كه اين كار به كمك دايركت انجام مي‌شود! اگر شما هم نياز به ارسال دسته جمعي پيام در دايركت داريد، سعي كنيد پيام خود را به ۱۵ نفر اغلب ارسال نكنيد يا اگر شمار مخاطبان شما بيش از ۱۵ نفر است، چند گروه برپايي كرده و پيام خود را ارسال كنيد. زيرا اينستاگرام معتقد است كه اگر قصد ارسال پيام به بيش از ۱۵ نفر را داشته باشيد، حد هدفتان اسپم يا تبليغات بوده كه خلاف قوانين اينستاگرام است.
شادوبن اينستاگرام
همچنين شمار كاراكتر پيام گروهي مهم است! شما اگر بيش از ۵۰۰ كاراكتر در پيام خود بنويسيد، تمام آن در دايركت اينستاگرام ديده نمي‌شود. اگر پيام شما طولاني است، آن را به ۵۰۰ كاراكتر تقسيم‌بندي كنيد و در چندين پيام آن را براي كاربران ارسال كنيد.
محدوديت هشتگ‌ها در پست اينستاگرام ۳۰ عدد است!حتماً با هشتگ اينستاگرام آشنا هستيد و مي‌دانيد كه به رشد صفحه كمك زيادي مي‌كنند. مهم‌ترين مزيت هشتگ‌هاي اينستاگرام، بيشتر ديده شدن در اينستاگرام است؛ زيرا باعث مي‌شود پست‌هاي شما در صفحه مربوط به هشتگ‌هايتان هم نمايش ديتا شوند و تعامل كاربران افزايش پيدا كند. شما تنها ۳۰ هشتگ را مي‌توانيد در پست خود پيمان دهيد؛ البته شدني است تجربه پيمان دادن بيش از ۳۰ هشتگ را هم داشته باشيد اما قصد ما اين است كه اينستاگرام فقط ۳۰ هشتگ نخست را مهم مي‌داند و به بقيه اهميت نمي‌دهد. مثلاً بسياري از كاربران ۳۰ هشتگ در كپشن قرار مي‌دهند و ۳۰ هشتگ ديگر را در نخستين كامنت همان پست قرار مي‌دهند و فكر مي‌كنند پست مربوطه در تمام اين ۶۰ هشتگ نمايش داده مي‌شود! اين در حالي است كه پست آن‌ها تنها در ۳۰ هشتگ نخست (كه در كپشن درج شده است) نمايش ديتا مي‌شود و هشتگ‌هاي دسته كامنت فايده‌اي براي آن صفحه نخواهند داشت.


در اثناء به كارگيري هشتگ‌ها چند نكته مهم‌ را بايد به خاطر داشته باشيد كه اين نكات را در نوشتار استفاده درست از هشتگ اينستاگرام براي افزايش بازديد پست‌ها بررسي كرده‌ايم؛ رهنمود مي‌كنم اگر از اهميت هشتگ‌ها يا شيوه كاربرد صحيح آن اطلاع‌ نداريد، اين مقاله را بخوانيد.
محدود تگ كردن كاربران در پست‌ها ۲۰ تن است!يكي ساير از محدوديت‌هايي كه اينستاگرام براي صفحات مختلف در نظر گرفته است، محدوديت تگ كردن كاربران در پست است. كران مي‌دانيد كه هنگام پست گذاشتن مي‌توانيد شماري از كاربران را تگ كنيد! مثلاً اگر با اخ خود عكس گرفته‌ايد و مي‌خواهيد منتشر كنيد، مي‌توانيد صفحه آن كاربر را هم تگ كنيد تا فالوورهاي شما با كليك بر روي آن وارد صفحه دوستتان شوند. اينستاگرام محدوديت ۲۰ تن را براي تگ كردن كاربران مشخص كرده است كه نمي‌توانيد بيشتر از اين تعداد تگ كنيد.
برخي از كاربران سعي دارند با منشن كردن دوستان خويش در دسته كپشن اين محدوديت را از بين ببرند ولي توجه داشته باشيد كه با اين شغل گمان كردن شادوبن اينستاگرام شما تا مرز زيادي افزايش پيدا مي‌كند؛ اين در حالي است كه تگ كردن شمار زيادي از كاربران تاثير پست را ناچيز مي‌كند و از جذابيت آن مي‌كاهد. در تقسيم استوري اينستاگرام هم مي‌توانيد تنها ۱۰ تن را تگ كنيد و اين محدوديت مايه مي‌شود لغايت بتوانيد كيفيت استوري‌هاي خويش را افزايش دهيد.
حساب كاربري خويش را به آي‌پي‌هاي مختلف متصل نكنيد!مدتي است كه به انگيزه ها مشخص به كارگيري اپليكيشن‌هاي تغيير آي‌پي (پروكسي‌ها) افزايش پيدا كرده است. پروكسي‎ها آي‌پي شما را تغيير مي‌دهند و موبايل شما را به يك آي‌پي از مملكت ديگري متصل مي‌كنند. اينستاگرام روي اين مورد بسيار دلنازك است! اگر شما يوميه با چندين آي‌پي مختف به اينستاگرام خويش متصل شويد، اينستاگرام شايستن مي‌دهد كه حساب كاربري شما مشكل داشته باشد كه گرد از مشكلات ربات‌هاي گوناگون اينستاگرام هم همين باره است. بنابراين هنگام استفاده از اينستاگرام پروكسي‌هاي خود را خاموش كنيد و با آي‌پي اصلي خويش وارد شويد تا بدست اينستاگرام بلاك يا شادوبن نشويد. انگيزه اينستاگرام هم منطقي است! كاربراني وجود دارند كه روزانه چندين بار پروكسي خود را تغيير مي‌دهند و هر بار از يك كشور خاص متصل مي‌شوند! مثلاً اكنون از با آي‌پي ايران متصل مي‌شوند و پس از يك ساعت با آي‌پي آمريكا! اين موارد غيرمنطقي است و از نظر اينستاگرام امري غيرقانوني در حال انجام است.

اهميت متن بيو اينستاگرام

۲۹ بازديد

شما در اينستاگرام فضاي بسيار محدودي براي جلب پروا سايرين در گزين كردن داريد. به همين دليل بسياري از اهميت متن بيو اينستاگرام متخصصين شبكه هاي اجتماعي بر اهميت نوشتن بهترين بيو اينستاگرام تاكيد دارند.
آنچه كه در اين قسمت مي نويسيد بايد انعكاسي از شركت و اهداف شما براي كاربرانتان باشد. ما نيز در نگارش اين بيو در بستگي با پيشه شما همراهتان خواهيم بود و ايده هايي را نيز به شما خواهيم داد كه الهام تقسيم ايده هاي خلاقانه براي شما خواهد بود .
مقاله مرتبط را از دست ندهيد:بازاريابي اينستاگرام : جامع ترين آموزش اينستاگرام ماركتينگ 
در قسمت بيو اينستاگرام چه چيزهايي بايد نوشته شوديك بيو اينستاگرام خوب، بايد چندين منظور را بصورت مقارن تعقيب كند، مانند:
بيانگر كاري كه اتمام مي دهيد باشد.به نوع اي تنظيم شود كه مشتري بتواند شما را پيدا كند. 
يك پروفايل عالي در اينستاگرام دربرگيرنده :
نشان دهنده هويت شركتمشتري را دعوت به اقدام كندشركت قهوه Five Senses رويكردي ساده در ارائه بيوي خود دارد.
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم
اگر صفحه اينستاگرام‌تان را به حالت بيزينس تبديل نموده باشيد، با رجوع به آمارها مي توانيد از تعداد دفعات بازديد صفحه تان آگاهي پيدا كنيد.
 
بخش هاي پروفايل اينستاگرامشناخت بخش هاي گوناگون پروفايل اينستاگرام از اهميت زيادي برخوردار است. از اين تقسيم است كه مي توانيد حساب كاربري خود را ريزبين تر تنظيم و ويرايش كنيد الي به كاربران اطمينان دهيد دقيقا چه كاري را سپريدن مي دهيد و در صورت فالو كردن صفحه شما چشمداشت چه گونه پست هايي را داشته باشند.
مقاله مرتبط را از دست ندهيد:چگونه پروفايل اينستاگرام خويش را براي كسب و كارمان بهينه سازي كنيم؟ 
عكس پروفايل اينستاگرامقاعدتا، صفحه پروفايل بايد حاوي عكسي باشد كه مرتبط با بيزينس شماست . اين عكس مي تواند آرم يا عكسي از محصولات شما باشد. هر آنچه را كه گزينش مي كنيد بايد جذاب به عقيده برسد الي زماني كه در ساحل پست هاي ديگر صفحات در سايز كوچكتر قرار مي گيرد به چشم بيايد .
برخي از شركت ها و افراد نامدار در عكس پروفايل خود تيك آبي دارند لغايت ديگران بتوانند صفحه اورجينال آنها را شناسايي كنند اما گرفتن تيك آبي به راحتي نيست.
 
نام كاربري و نام صفحهنام كاربري شما در بالاي صفحه پروفايل تان نمايش داده مي شود و با اين نام كاربران ساير ميتوانند شما را تگ كنند. جلوه دارترين سرنوشت بيو، همانجايي است كه اسم شما قرار گرفته است، كه در پروفايل بصورت فونت bold نمايش ديتا مي شود.
نام كاربري و اسم شما هر دو در سرنوشت جستجوي اينستاگرام قابل جستجو هستند، بعد نام ها را با دقت برگزيدن كنيد .
 
بيوي اينستاگرامدر اين تقدير 150 كاراكتر براي جمع بندي كردن اطلاعات كمپاني خود و ترغيب مشتريان در گزين كردن داريد. در ادامه نگاهي خواهيم داشت به اينكه برخي كمپاني ها چگونه از اين تقسيم كاربرد مي كنند.
 
وب سايتدر اپليكيشن اينستاگرام تنها در تقدير بيو مي توانيد به طور مستقيم و فعال لينك وب سايت خويش را پيمان دهيد. پس از اين تقسيم هوشمندانه استفاده كنيد.
 
دسته بندي نوع كسب و كارقسمت دسته بندي كه در زير اسم شركت آمده است، يكراست از دسته بندي كه در صفحه فيسبوك تان تعيين كرده ايد نمايش ديتا مي شود. براي به كارگيري اين ويژگي بايد اكانت اينستاگرام خويش را به بيزينس تبديل كنيد. شناسايي كردن خويش به عنوان يك رستوران يا يك منش معروف اجتماعي در قسمت پروفايل بسيار آسانتر از فضاي با ارزش بيو مي باشد .
 
دكمه هاي دعوت به اقداماينستاگرام به تازگي لينك هاي جديدي را به حساب هاي تجاري اضافه كرده است كه برآيند اينكه فضاي آزاد بيشتري در بيو در پسنديدن ما پيمان مي گيرد. قبل از اين ويژگي، كمپاني ها آدرس ايميل و محل پيشه خويش را براي مشتريان خود در جاي ديگري مي نوشتند. سرنوشت هاي ذكر شده تنها در اپليكيشن اينستاگرام نمايش ديتا مي شوند.
شما مي توانيد براي استفاده از اين قابليت روي گزينه ويرايش پروفايل كليك كرده و سپس در قسمت گزينه هاي تماس عدد تلفن خود را قرار دهيد. اگر نتواستيد اين قابليت را پيدا كنيد، نخست چك كنيد حسابتان از گونه بيزينسي باشد.
در اينجا يك مثال از تمام فيلدهاي تكميل شده كمپاني دونات ستاره آبي آمده است .
 
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم
 
ايميلوارد كردن آدرس ايميل در اين قسمت در پروفايل گزينه اي تحت عنوان ايميل برپايي مي كند. اين گزينه در قسمت زير ساير اطلاعات قرار دارد. هنگامي كه يك مشتري تقدير ايميل را كليك مي كند، اينستاگرام اپيليكيشن ايميل قبل فرض تلفن را باز مي كند.
 
آدرساگر شما مالك كسب و كاري هستيد كه داراي دفتر پيشه بيرون از فضاي مجازي است با وارد كردن آدرس دفتر خويش به مشتريان اين امكان را مي دهيد تا به سادگي به شما دسترسي داشته باشند. وقتي كه مشتريان روي اين گزينه كليك مي كنند تقاضا اجراي اپليكيشن نقشه بر روي موبايلشان پركار مي شود.
 
تماسراه ديگر براي اثر دادن اطلاعات تماس در پروفايل كاري تان اضافه كردن يك عدد تلفن به اين تقدير مي باشد . هنگامي كه كسي روي اين گزينه كليك مي كند، فوراً برنامه مربوطه باز شده تا وي بتواند مستقيمآ با كمپاني تماس بگيريد.
 
افزودن هشتگها ولينك پروفايل ها به  Bioاينستاگرام به تازگي يك خاصيت جديد ارائه كرده است كه به شما اين امكان مي دهد لغايت بتوانيد هشتگ ها و لينك هاي پروفايل هاي ديگر اينستاگرام را در بيو قرار بدهيد. اين امكان هزاران فرصت جديد را در پسنديدن بازاريابان قرار مي دهد . به عنوان مثال، اگر برند شما چندين صفحه اينستاگرام براي تقسيم هاي گوناگون خويش داشته باشد، اكنون قادر خواهيد بود لينك مربوط به صفحه هاي ديگر خويش را به سرنوشت بيو اضافه كنيد تا ديگر مخاطبان شما ناچار نباشند تعقيب آن بگردند. همچنين اگر در فضاي مجازي صفحه هاي تأييد نشده و كاذبي منتسب به شما هستي داشته باشند، از اين روش مي توانيد دستيابي به صفحه هاي رسمي خود را براي كسان آسان تر كنيد.
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم
برندي مثل آديداس را در عقيده بگيريد. نه فقط آنها براي مناطق مختلف و بخش هاي متفاوت برند خويش صفحات جداگانه‌اي دارند، بلكه بعضي صفحه هاي كپي شده و تقلبي كه از اسم تجاري شان كاربرد مي كنند نيز هستي دارند . برجسته سازي حساب هاي رسمي در بيو مي تواند به فالوئرهاي شان نشان دهد چه صفحاتي مجاز يا غيرمجاز هستند .
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم
 
به عنوان يك برند تجاري، ممكن است حتي نخواهيد هيچ صفحه اي به شما لينك شود. خوشبختانه اينستاگرام اين اجازه را به شما مي دهد لغايت با نگهداري از فضاي مجازي خويش توانا باشيد كساني را كه قصد لينك كردن حساب كاربري شما را در بيوي خود دارند را مديريت كنيد. هر گاه كسي قصد داشته باشد لينكي از پروفايل شما در بيوي خود وارد كند، به شما يك پيغام فرستاده مي شود و مي توانيد تصميم بگيريد كه آن را قبول يا رد كنيد. اگر شما آن را رد كنيد، صفحه شما هنوز در بيوي او نمايش ديتا ميشود، ولي لينكي در كار نيست.
افزودن هشتگ لينك شده در بيو اينستاگرام موجب سهولت در هدايت كسان به هشتگهاي مشخص شده بدست شما و يا كمپين هاي خاصي كه شما آنها را تاسيس كرده ايد خواهد بود بدون آنكه فالوِرهايتان مجبور باشند دنبالشان بگردند. و بدين گونه ، آنها فقط بس است بر روي هشتگ پيمان ديتا شده در بيو كليك كرده و تمام پست هاي مربوطه را نگريستن نمايند.
مقاله پيوسته را از دست ندهيد:هشتگ اينستاگرام: آموزش كامل براي نتيجه دريافت از هشتگ ها 
طراحي پروفايل اينستاگرامشما مي توانيد با افزودن سطرها و ايموجي ها در طراحي بيوي خود خلاقيت به هزينه دهيد.  تنها بايد بدانيد كه آنچه كه در اپليكيشن بصورت درست پرتو ديتا ميشود شدني است تحت وب به درستي نمايش داده نشود.
در اينجا Miss Cyndiii  در تلفن به اتفاق قرار ديتا شده است.
 
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم
و در اينجا همان صفحه در وب نمايش ديتا شده است.
 
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم
 
نمونه هاي طراحي بيو اينستاگرام براي ايده گرفتنشركت ها از بخش بيوي خويش  به طرق مختلف بهره‌گيري مي كنند. از مشخص كردن هشتگ هاي برند لغايت هدايت كسان براي ثبت نام. شما ميتوانيد با هر آنچه كه براي شما پسنديده تر است، آزمون كنيد. در اينجا نمونه هاي زيادي از شيوه راندمان كمپاني ها از اين 150 كاراكتر اهدايي اينستاگرام به آنها را آورده ايم.
 
خط مشي شبكه اجتماعيشركت NHL لينكي از سياست رسانه اجتماعي خويش در بيو اينستاگرام به نمايش گذاشته است. ممكن است جاي تعداد زيادي از كاراكترهايي كه در اختيارش قرار گرفته را اشغال كند، ولي براي آنها نمايش اين نقطه نظرات قانوني اهميت كثرت دارد .
 
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم
 
شركت فرآوري مشروبات الكلي  Maker’s Mark با فهرست كردن دست كم سن استفاده از الكل ، كه براي برندهاي فروش الكل پافشاري شده است، گامي فراتر نهاده است .
 
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم
تاكيد بر اصالت صفحه اينستاگرامبراي اكثر برندهاي برجسته كه احتمالا صفحات تقلبي زيادي دارند، تعيين صفحه خويش به عنوان يك صفحه رسمي زياد سودمند به نظر مي رسد.
Eater LA اين سوژه را در بيو اينستاگرام خويش به همراه يك نشان معتبر كه هويت برند اوست، بيان كرده است.
 
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم 9از شعارتان در بيو اينستاگرام استفاده كنيدشركت TED  سخنراني هاي انگيزشي فكري آن ضرب المثل مي باشد شعار خود را در بيو اينستاگرام خويش بكار برده است. اين شعار دقيقا در چند كلمه كوتاهي به شما مي گويد كه اين برند در حد تاب خود چه اهدافي را در سر دارد. براي ساخت يك برند متفاوت ، بايد بيانيه اي از كارهايي كه مي خواهيد انجام دهيد يا چكيده اي از ارزش‌هاي خويش ارائه دهيد.
 
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم
مينيمال گرايي در بيو اينستاگرامبعضي افراد شدني است ساده گرايي در طراحي يك بيو مد نظر داشته باشند.PUMA  از عبارات كوتاه و ساده بهره‌گيري مي كند و فرمان مي دهد تصاوير و آرم شناخته شده شركت، خودشان با مخاطبان صحبت كنند. يك بيوي ساده، شناخت ريزبين (همان چيزي كه هر برند خواستار آن است) را براي مشتريان آسان مي‌سازد .
 
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم
معرفي ديگر صفحه هاي اجتماعييكي ساير از برندهايي كه از مينيماليسم به شكل ديگري بهره مي برد، Gucci است، كه بخشي از زيبايي بازرگاني آن محسوب ميشود. علاوه بر اين، آنها به فالوئرهاي خويش اين امكان را مي‌دهند لغايت بتوانند آنها را در اسنپ چت پيدا كنند. ساير برندها نيز آدرس فيسبوك يا توييتر خويش را براي مشتريان شان پيمان مي دهند لغايت بتوانند هر كجا آنها را پيدا كنند.
 
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم
 فروش كالاهاي قرار ديتا شده در پست هاSerena & Lily   در بيوي خويش از مخاطبان مي خواهند كه كالاهاي نمايش داده شده در لابلاي پست هايشان را خريداري كنند. از آنجا كه اينستاگرام هنوز قابليت اضافه كردن لينك را به كپشن پست ها در اينستاگرام اضافه نكرده است، مسير حل جايگزين اين است كه يا از مشتريان بخواهيد كه از لينك قرار ديتا شده در پروفايل بازديد كنند يا از يك سرويس مثل Have2Have  كاربرد كنيد.

توليد گوشي با دوربين جداشونده

۳۳ بازديد
 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,توليد گوشي
شركت اوپو به دنبال توليد تلفن همراه جديدي است كه دوربين آن به شكل يك بخش مجزا و كاملاً جداشونده طراحي شده است. 

به گزارش فارس به نقل از انگجت، امكان جدا كردن دوربين گوشي جديد اوپو باعث مي‌شود كه براي تهيه عكس‌هاي سلفي ديگر نيازي به نگاه كردن به تلفن همراه نباشد و اين كار با جدا كردن دوربين از گوشي به راحتي صورت بگيرد.

 

تا پيش از اين گوشي‌هايي با دوربين‌هاي كشويي يا دوربين‌هايي در زير نمايشگر گوشي توليد شده بودند، اما توليد گوشي كه بتوان دوربين آن را جدا كرده و در دست قرار داد، كاملاً تازگي دارد.

 

دوربين جداشونده اين گوشي اوپو داراي دو لنز بوده و از امكاناتي مانند پرت يو اس بي – سي، ان اف سي، واي – فاي و بلوتوث نيز برخوردار است. همچنين مي‌توان اين دوربين را به طور مستقل به باتري متصل كرد تا برق آن براي تداوم فعاليت تأمين شود.

هنوز مشخص نيست گوشي جديد اوپو با چنين دوربيني چه زماني روانه بازار مي‌شود. زيرا اوپو فعلاً تنها اين اختراع را به نام خود ثبت كرده و خبري از قطعي شدن استفاده از آن نيست. اوپو قبلاً از احتمال توليد گوشي با نمايشگر لوله شدني نيز خبر داده بود.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11066077.html

گله كاربران آيفون از آپديت جديد سيستم عامل دستگاه

۲۹ بازديد

برخي كاربران نسخه هاي قديمي از آيفون گله دارند چراكه آپديت سيستم عامل جديد، باعث مي شود شارژ دستگاه ها به سرعت خالي شود. 

به گزارش  مهر به نقل از تلگراف، عده اي از كاربران آيفون ادعا مي كنند آپديت جديد سيستم عامل سبب مي شود شارژ باتري مدل هاي قديمي تر اين موبايل در چند دقيقه خالي شود.

 

كاربران آيفون در شبكه هاي اجتماعي و انجمن هاي آنلاين اعلام كرده اند آپديت iOS۱۴.۲ به ايجاد مشكلاتي در آيفون XS، آيفون ۷، آيفون۶S و نخستين نسل از آيفون هاي SE منجر شده است.

 

آنها گله دارند كه آخرين آپديت نرم افزار سبب شده تا در ۳۰ دقيقه حدود ۵۰ درصد شارژ آيفون هاي مذكور تمام شود.

 

برخي ديگر نيز ادعا مي كنند اختلالات اين سيستم ها سبب مي شوند باتري ها كند تر از حالت نرمال شارژ شوند و سطح باتري چند دقيقه پس از استفاده در حالت نرمال به حدود ۵ درصد مي رسد.

 

به نظر مي رسد خاموش و روشن كردن اين دستگاه ها، به طور موقت چالش به وجود آمده را حل مي كند. كاربران ادعا مي كنند پس از ري استارت دوباره دستگاه، درصد شارژ باتري افزايش مي يابد.

 

اين نخستين بار نيست كه آپديت نرم افزار اپل با انتقاد كاربران و كاهش سطح عملكرد در دستگاه هاي قديمي روبرو مي شود.

 

در سال ۲۰۱۷ ميلادي اين شركت مجبور شد از كاربرانش عذرخواهي كند زيرا تحقيقات نشان داد اپل آيفون هاي مدل قديمي تر را كند مي كند تا عملكرد باتري بهبود يابد.

 

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11066225.html

بازاريابي ديجيتال

۲۷ بازديد

بازاريابي ديجيتال به اصطلاح چتري است بر روي كل تلاش هاي بازاريابي آنلاين. شركت ها از كانال هاي ديجيتالي همانند موتور جستجوي گوگل، رسانه هاي اجتماعي، بازاريابي ديجيتال ايميل و وب سايت هاي خويش براي وابستگي با مشتريان كنوني و آينده شان سهم مي برند.

بسياري از ملت امروز خريد هاي خود را از موتورهاي جستجو پيش درآمد مي كنند، يعني قبل از خريد يك كالا آن را در اينترنت مي يابند و در مورد آن تحقيق مي كنند. اين جداي خريدهايي است كه مردم از سايت هاي شناخته شده در گويه فروش كالا و خدمات اتمام مي دهند. شايد بتوان نتيجه گرفت كه طريق هاي سنتي و پيشين كسب و كار ساير آنقدر ها شغل ساز نيست!
بازاريابي همش در ارتباط با بستگي با مخاطب، در زمان و محيط‌ درست بوده است. پس مي تاب نتيجه گرفت با اين هنگاميكه ملت بخصوص با گوشي هايش در اينترنت مي گذرانند، بازاريابان هم در آنجا بايد به پيگيري مشتري و يا مخاطب خويش بگردند.
ما در داركوب زياد در ارتباط با بازاريابي Inbound و Outbound و موثر بودن آنها در جذب و خوشنودي مشتري صحبت مي كنيم. در حالي كه يك بازارياب با تجربه بازاريابي ربايشي يا Inbound را با بازاريابي ديجيتال  و يا بازاريابي اينترنتي عملا يكسان مي داند، ولي بعضي تفاوت هاي جزئي نيز هستي دارد. اما بد نيست نخست تفاوت اين دو را بدانيم.
بازاريابي ديجيتال دقيقا چيست؟از تارنما شما گرفته لغايت ابزارهاي برند سازي آنلاين مانند: تبليغات ديجيتال، بازاريابي ايميلي، بروشورهاي آنلاين و غيره، طيف زيادي از تاكتيك ها و ادوات پايين مجموعه بازاريابي ديجيتال قرار مي گيرند. و يك بازارياب ديجيتال حرفه ايي مي داند كه هر يك از ابزار ها و تاكتيك ها را براي رسيدن به كدام قصد استفاده كند.
اينجا چند تا از تاكتيك ها را بطور كوتاه و تند اسم مي برم:
وب سايت شماپست ها وبلاگكتاب هاي الكترونيكي، گزارش ها و پروپوزال هاابزارها و محتويات گرافيكيشبكه هاي اجتماعي (لينكدين، اينستاگرام، تلگرام و …)بدست آوردن پوشش آنلاينبروشورهاي آنلاينابزارهاي برندسازي (لوگو، فونت و …)تاكتيك هاسئو SEOسئو روند بهينه سازي وب سايت شما به جهت رتبه بندي بهتر در صفحات نتايج موتورهاي جستجوگر را به عهده دارد. كه باعث افزايش ميزان شدامد آلي (اورگانيك) تارنما شما مي شود. سئو روشي هميشگي و به صرفه بوده كه مي تواند جايگاهي چشمگيري در نتايج موتورهاي جستجو را براي شما به ارمغان بياورد. سئو به عنوان بهترين طريق بازاريابي شناخته شده است و در سنجش با AdWords هزينه ايي ندارد.
بازاريابي محتواايجاد و بالارفتن دارايي هاي محتوا به قصد برپايي آگاهي از نام تجاري، رشد ترافيك، ارتباطات و مشتريان.
بازاريابي ربايشي يا Inboundبازاريابي ربايشي اشاره به رويكرد “قيف كامل” (full-funnel) يعني جذب، تبديل، خريد (بستن) و خوشنودي داشتن مشتريان با استفاده از محتواي آنلاين دارد.
بازاريابي از طريق رسانه هاي اجتماعيروش تبليغ برند و درونمايه در كانال هاي رسانه هاي اجتماعي براي افزايش اخطار از برند، افزايش ترافيك سايت و ايجاد بستگي بي همتا براي سوداگري شما.
پرداخت براي هر كليك (PPC)يك شيوه افزايش ترافيك به تارنما شما، پرداخت به يك سايت ناشر براي هر بار كه روي اعلان شما كليك مي شود. گرد از رايج ترين گونه ها آن PPC Google AdWords است.
بازاريابي رابطه اي Affiliate Marketingنوعي از تبليغات مبتني بر عملكرد كه در آن شما براي تبليغ محصولات يا خدمات سايرين در تارنما خود كميسيون اخذ مي كنيد.
تبليغات بومياين نوع تبليغات به نوعي تبليغات گفته مي شود كه اساسا محتوا محور بوده و بدست يك پلتفرم بطور مجاني انجام مي شود. مثلا پست هاي پشتيباني شده بدست BuzzFeed نمونه نكوداشتن در اين مقوله است. اما بسياري از مردم تبليغات شبكه هاي اجتماعي همانند فيسبوك و اينستاگرام را در اين دسته در عقيده مي گيرند.
اتوماسيون بازاريابياتوماسيون بازاريابي به نرم افزارهايي اطلاق مي شود كه قصد آنها خودكار سازي عمليات بازاريابي است. بسياري از تقسيم هاي بازاريابي بايد كارهاي تكراري همانند ايميل، رسانه هاي اجتماعي و ساير فعاليت هاي تارنما را خودكار كنند.
بازاريابي ايميليشركت ها از بازاريابي ايميلي به عنوان رهسپار براي برقراري وابستگي با مخاطبان خود كاربرد مي كنند. ايميل اغلب براي تبليغ محتوا، تخفيف ها و رويدادها و در ضمن هدايت افراد به وب سايت كسب و كار كاربرد مي شود.
روابط عمومي آنلاين يا Online PRروابط عمومي آنلاين عازم براي تثبيت پوشش آنلاين توسط آمده از راه نشريات ديجيتالي، تارنگار ها و ديگر محتويات وب است. اين طريق بسيار مانند روابط عمومي سنتي است اما بصورت آنلاين صورت مي گيرد.
تفاوت بين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي ربايشي (Inbound) چيست؟در سطح، هر دو همانند هستند: هر دو به چهره آنلاين رخ مي دهند، و هر دو بر برپايي محتواي ديجيتال براي كاربرد ملت متمركز هستند. پس تفاوت چيست؟
اصطلاح «بازاريابي ديجيتال» بين روشهاي بازاريابي Inbound و Outbound تفاوتي قائل نمي شود. هر دوي اينها هنوز ذيل چتر بازاريابي ديجيتال قرار مي گيرند.
در تاكتيك هاي ديجيتال Outbound قصد اين است كه پيام هاي بازاريابي آشكارا در چشم هر شمار از مردم كه مي شود نمايش داده شود، متمايز از اينكه چقدر اين تبليغات پيوسته يا باره علاقه آنها خواهد بود. براي مثال: استفاده از بنر هاي تبليغاتي كه در بالاي بسياري از تارنما ها براي ترويج دادن كالا يا خدمات به مردمي است كه آمادگي اين تبليغات را ندارند.
در سوي ساير بازاريابان از تاكتيك هاي Inbound براي جذب كردن مشتريان هدف به وب سايت خويش با فراهم كردن ابزارهايي كه براي آنها سودمند است دست مي زنند. يگانه از ساده ترين و پرقدرت ترين اين ابزارهاي بازاريابي وبلاگ است، كه به تارنما شما دستور مي دهد روي كلمه هايي كه مشتريان شما جستجو مي كنند سرمايه گذاري كنيد.
در نهايت بازاريابي Inbound يك متدلوژي است كه از ابزارهاي بازاريابي ديجيتال براي جذب، تبديل، بستن، رضايت مشتري آنلاين فايده مي برد. بازاريابي ديجيتال از سوي ساير بطور ساده مثل چتري است كه تمام تكنيك هاي بازاريابي صرف نظر از Inbound يا Outbound در زير آن پيمان مي گيرند.
آيا بازاريابي ديجيتالي براي كل شركت ها پيشه مي كند؟بازاريابي ديجيتال براي هر كسب و كاري ثمر دسته است. صرفنظر از اينكه كمپاني شما چه چيزي مي فروشد، بازاريابي ديجيتال هنوز در ساخت تجربه رابط كاربري، شناسايي بيچارگي مخاطبان و توليد ارزش با محتواي آنلاين نقش دارد. اما اين به آن معنا نيست كه همه ي شركت ها مي بايست بازاريابي ديجيتال را به يك شكل پياده كنند.
براي مدل بنگاه به بنگاه يا Business-to-Businessاگر شركت شما يك B2B است، كوشش شما در بازاريابي ديجيتال احتمالا به بعيد توليد مشتري بالقوه، با هدف پاياني رسيدن به كسي كه فروشنده شما بتواند با آن درباره معامله گفتگو كند، باشد.
به همين دليل، نقش استراتژي بازاريابي شما جذب و تبديل با كيفيت ترين سرنخ ها به مشتري از راه وب سايت و كانال پشتيباني ديجيتال براي افراد گروه فروش خود خواهد بود. وراي وب سايت، شدني است شما سعي خود را بر روي كانال هاي مخصوص كسب و كار مانند لينكدين LinkedIn كه حائز ترافيك محلي هستند پيمان دهيد.
براي مدل هاي بنگاه به مشتري يا Business-to-Customerاگر كمپاني شما يك B2C است، صرفنظر از بها محصولات شما، احتمالا قصد بازاريابي شما جذب ملت به تارنما شما براي تبديل آن ها به مشتري است، بدون آنكه كاربران نيازي به گفتگو با فروشنده داشته باشند.
براي اين منظور، احتمالا شما بر روي تسريع سفر مشتري از موعد ورود به وب سايت الي آخر خريد تمركز خواهيد داشت. به جهت اهميت اغلب فرآورده يا خدمات شما در فرآيند هاي بازاريابي نسبت به مدل B2B، شما احتمالا به CTA يا ابزارهاي قوي تري براي آسان كردن خريد دربايستن خواهيد داشت.
براي شركت هاي B2C كانال هايي همانند تلگرام و اينستاگرام بيشتر از كانال هاي مثل لينكدين كه بيشتر حرفه ايي است مفيد خواهد بود.
فوايد اصلي بازاريابي ديجيتال چيست؟بر خلاف بسياري از سعي هاي بازاريابي آنلاين، بازاريابي ديجيتال به بازاريابان اجازه مي دهد لغايت نتايج دقيق را بي درنگ ببينند. اگر قبلا در روزنامه اي تبليغ كرده ايد، مي دانيد چقدر مشكل است كه برآورد كنيد چه شمار افرادي آن صفحه را ديده و به تبليغ شما پروا كرده اند. هيچ عازم مطمئني براي احساس اينكه آيا اين تبليغات براي فروش شما كارساز بوده اند وجود ندارد.
از سوي ساير با بازاريابي ديجيتال شما مي توانيد مراجعت سرمايه گذاري خود را در سعي هاي مختلف بازاريابي شناسايي كنيد. براي مثال:
ترافيك وب سايتبا بازاريابي ديجيتال، مي توانيد تعداد دقيق افرادي كه صفحه اصلي تارنما شما را تماشا كرده اند را در همان لحظه با به كارگيري نرم افزار موشكافي ديجيتال ببينيد. در ضمن مي توانيد ببينيد كه چندين صفحه را بازديد كرده اند، چه دستگاهي از آنها كاربرد كرده اند و از كجا آمده اند، و علاوه بر آن امكان موشكافي ديجيتال داده ها نيز فراهم است.
اين اطلاعات به شما كمك مي كند الي سررسيد و سرمايه خود را نسبت به بازدهي كانال و اينكه چه تعداد كاربر از اين شبكه ها به تارنما شما آمده اند، دسته بندي و نخستينگي بندي كنيد. مثلا وقتي شما در مي يابيد كه فقط 10 درصد از كاربران از راه موتورهاي جستجو به تارنما شما آمده اند در صورت كه ميانه اين شماره بايد چيزي  نزديك  به 64 درصد است، مي دانيد كه لازم است روي سئوي وب سايت خويش پيشه كنيد. تا تعداد كاربراني كه كالا و خدمات شما را از راه موتورهاي جستجو مي يابند افزايش دهيد.
با بازاريابي آفلاين، زياد دشوار است كه نحوه تعامل افراد با شركت شما را قبل از تعامل با يك فروشنده يا انجام يك خريد را ارزيابي كنيد. با بازاريابي ديجيتال، مي توانيد روند و الگوهاي رفتار افراد پيش از رسيدن به مرحله نهايي در سفر خريد مشتري را شناسايي كنيد، به اين معني كه مي توانيد تصميمات آگاهانه تري در باره نحوه جذب آنها به وب سايت خود از همان ابتداي آشنايي با تارنما يا برند خود بگيريد.
عملكرد محتوا و توليد مشتريتصور كنيد كه شما يك بروشور محصول ايجاد كرده و آن را از طريق پست به ملت ارسال مي كنيد. اين بروشور يك شكل از درونمايه است، البته آفلاين. سخت اين است كه شما هيچ نظري نداريد كه چه تعداد افراد بروشور خويش را مفتوح كرده يا چند تن آن را مستقيم به سطل زباله انداختند.
حالا تصور كنيد كه اين بروشور را در وب سايت خود داشته باشيد. شما مي توانيد دقيقا مشخص كنيد كه چه تعداد كسان صفحهاي آن را مشاهده كرده و شما مي توانيد اطلاعات تماس كساني را كه بروشور را دانلود كرده اند از طريق فرم ها توسط آوريد. نه تنها مي توانيد اندازه گيري كنيد كه چه تعداد افراد با محتواي شما در تماس هستند، بلكه شما نيز مي توانيد مشتريان خفته خود را از راه اين اطلاعات شناسايي كنيد.
مدلسازي تخصيصتنها با افزار و تكنولوژي هاي پسنديده است كه شما توانا خواهيد بود الي تمام اطلاعات فروش و كسب و كار، تماس هاي اوليه و ردپاي هاي مشتري را براي تدوين يك راهبرد بازاريابي ديجيتال كارساز به پيشه بگيريد. به اين شغل Attribution Modeling گفته مي شود و به شما دستور مي دهد روند پژوهش و خريد توسط مشتريان را معرفي كنيد، تا بتوانيد تصميمات آگاهانه ايي بگيريد و با دانش به اينكه كدام دسته از استراتژي بازاريابي شما احتياج به توجه بيشتر دارد و يا كدام تقسيم از چرخه فروش دربايستن به تصفيه دارد.
اتصال نقطه ها بين بازاريابي و فروش زياد مهم است، كمپاني هايي با فروش نيرومند و هماهنگي بازاريابي نرخ رشد سالانه 20٪، در مقايسه كمپاني هاي با انسجام ضعيف 4٪ كاهش درآمد دارند. اگر شما مي توانيد تجربه و سفر مشتري خويش را در چرخه خريد با به كارگيري فن آوري هاي ديجيتال بهبود بخشيد، حتما منجر به بهبود رشد سوداگري شما مي شود.
چه محتوايي بايد برپايي كنم؟قبلا در نوشتار ايي ديگر در وب سايت داركوب به تاثير منفي مطالب غير مرتبط بر سئو و استراتژي توليد درونمايه پرداخته ام. اما گونه محتوايي كه ايجاد مي كنيد پيوستگي به نيازهاي مخاطبان شما در مراحل گوناگون در سفر خريدشان دارد. شما بايد با برپايي Buyer Personas بحران ها و اهداف مشتريتان را در مراحل خريد معرفي مي كنيد. در سطح ابتدايي، محتواي آنلاين شما بايد آنها را در رسيدن به اهدافشان و رد كردن چالش ها مدد دهد.
سپس، بايد به زماني كه كاربران بيشترين آمادگي را براي مصرف اين درونمايه در رابطه با مراحل خريد را دارند، انديشه كنيد. ما اين نقشه درونمايه را مي ناميم.
هدف نقشه محتوا، هدف دريافت محتوا مطابق با:
خصوصيات شخصيتي كه درونمايه را مصرف مي كند (Buyer Personas)چقدر شخص به خريد كردن  نزديك  است (چرخه و مراحل)از عقيده قالب محتواي شما، چيزهاي زيادي براي سپريدن دادن هستي دارد. در اينجا بعضي از گزينه هايي را كه براي هر مرحله توصيه مي شود ارائه مي دهم:
مرحله آگاهيپست هاي وبلاگ: بهترين گذرگاه براي افزايش ترافيك تارنما كه با سئو و راهبرد كلمات كليدي با هم بكار مي رود.
محتواي گرافيكي و تصويري: اين طور درونمايه بخت به اشتراك گذاشته شدن اكثريت را دارد. به اين معني كه محتواي شما مي تواند به شبكه هاي اجتماعي نيز گذرگاه پيدا كند.
مرحله سنجشكتاب الكترونيكي: براي توليد و شناسايي مشتري هاي نهفته عالي است، زيرا آنها عموما جامع تر از پست وبلاگ يا محتواي تصويري هستند، و اين خويش فرصتي است براي به دست آوردن اطلاعات تماس مشتري در موعد دانلود كتاب الكترونيكي.
گزارشات تحقيقي: گزارش ها و اطلاعات درباره صنعت مي تواند براي مرحله آگاهانيدن نيز مفيد باشد و معمولا توسط رسانه هاي جمعي يا رسانه صنايع انتشار مي يابند. و امثال كتاب الكترونيكي مي تواند مشتري را شناسايي يا حتي فرآوري كند.
Webinars: يك فرم دقيق تر و تعاملي از محتواي ويدئويي هستند، وبينارها يك فرمت محتواي جامع تر از پست تارنگار يا ويديو كوتاه هستند.
مرحله تصميم گيريمورد پژوهي: مطالعه دقيق موردي يا Case Study در تارنما شما مي تواند يك شكل موثر درونمايه براي كساني باشد كه آماده تصميم گيري براي خريد هستند، زيرا اين امر به شما كمك مي كند كه به طور مثبت بر تصميم مشتري تاثير بگذاريد.
توصيه نامه يا Testimonials: اگر مورد پژوهي براي سوداگري شما پسنديده نباشد، توصيفات اختصار در گوشه ها-كناره ها تارنما شما يك جايگزين خوب است. براي برندهاي B2C، سعي كنيد رهنمود ها خيلي مستقيم نباشند. اگر شما يك برند جامه هستيد، ممكن است عكس هايي از سايرين از يك پيراهن يا جامه كاربرد كنيد و يا از يك هشتگ برندسازي شده كه باعث مي شود مردم در برند شما مشاركت كنند كاربرد كنيد.
چه مدت درازا خواهد كشيد لغايت نتايج را ببينند؟با بازاريابي ديجيتال، بيشتر احساس مي شود كه شما مي توانيد نتايج را بسيار تندتر از آنچه كه ممكن است در سنجش با بازاريابي آفلاين نگريستن كنيد، به اين علت كه اندازه گيري ROI يا مراجعت سرمايه آسان تر است. با اين حال، در پايان به طور كلي به مقياس و اثربخشي راهبرد بازاريابي ديجيتال شما هم بستگي دارد.
اگر وقت خويش را صرف تشكيل يك تجربه كاربري جامع براي شناسايي نيازهاي مخاطبان، و وانگهي ايجاد يك محتواي آنلاين با كيفيت به قصد جذب و تبديل كاربران به مشتري و سئوي وب سايت خود متمركز كنيد، احتمالا در شش ماه نخست نتايج چشم گيري اخذ خواهيد كرد.
اگر تبليغات پرداخت شده بخشي از استراتژي ديجيتال شما باشد، نتايج حتي سريعتر تماشا مي شوند، اما رهنمود مي شود پروا خويش را بر روي سئو و شبكه هاي اجتماعي كه هر دو مجاني هستند پيمان دهيد، زيرا نتايج آن استوار و به صرفه خواهد بود.
آيا من براي بازاريابي ديجيتالي بيچارگي به بودجه اي ابهت احتياج دارم؟واقعا به اين بستگي دارد كه چه عناصر بازاريابي ديجيتالي را مي خواهيد به راهبرد خود اضافه كنيد. فرض كنيد شما در حال حاضر يك وب سايت داريد، اگر روي تكنيك هاي ورودي Inbound مثل SEO، رسانه هاي اجتماعي و برپايي درونمايه تمركز كنيد، خبر خوب اين است كه شما به هيچگونه نياز به بودجه زياد نداريد. با بازاريابي Inbound، تمركز اصلي در ايجاد محتواي با كيفيت بالا براي مصرف مشتريان مي باشد، كه مي توانيد اين پيشه را به شخص ديگري بسپاريد يا اگر وقت داريد خودتان اينكار را سپريدن دهيد.
با روش هاي Outbound مثل تبليغات آنلاين و خريد ليست ايميل، بي گمان هزينه هايي هستي دارد. و اين خرج بستگي به اين دارد كه شما مي خواهيد چطور و چقدر ديده شويد يا اينكه چقدر سرمايه براي اين كار داريد.
براي مثال در پياده سازي تبليغات كليكي با به كارگيري Adwards گوگل تبليغ شما در جستجوهاي مربوط به صنعت خود در بالاي صفحه نخست نتايج جستجو نمايش داده مي شود. بسته به اين كه چقدر واژه ها كليدي پر پيرو باشند، اين نوع تبليغات مي تواند بصرفه يا خيلي گران باشند و اين علت اصلي است كه مي بايست روي سئوي وب سايت كار كنيد.
نقش بازاريابي موبايل چيست؟يكي ديگر از مولفه هاي كليدي بازاريابي ديجيتال بازاريابي تلفن همراه است. به راستي بطور كلي 60% موعد دسترسي آنلاين بدست دستگاه هاي موبايل سپريدن مي شود يعني 20% اغلب از ديگر طريق ها. اين به اين معني است كه بهينه سازي آگهي هاي ديجيتالي، صفحات وب، تصاوير رسانه هاي اجتماعي و ديگر محتويات هاي ديجيتال براي دستگاه هاي تلفن به اتفاق ضروري است. اگر شركت شما حائز يك برنامه كاربردي تلفن همراه است كه كاربران را قادر مي سازد الي با شما پيوستگي برپا كنند يا محصولات شما را خريداري كنند، برنامه شما نيز ذيل چتر بازاريابي ديجيتال قرار مي گيرد.
كساني كه با شركت شما به چهره آنلاين از طريق دستگاه هاي تلفن همراه وابستگي پايدار مي كنند بايد تجربيات مثبتي به احسان دستگاه هاي دسكتاپ داشته باشند. اين به معناي اجراي يك طراحي موبايل و يا Responsive براي كاربران دستگاه هاي تلفن همراه است. مسير هاي زيادي هستي دارد كه از راه آن مي توانيد بازاريابي ديجيتال خود را براي كاربران تلفن به اتفاق بهينه سازي كنيد. در هنگام اجراي هر استراتژي بازاريابي ديجيتال، بسيار مهم است كه بدانيد اين تجربه را در دستگاه هاي تلفن همراه چگونه خواهد بود. بعد هميشه در ذهن داشته باشيد كه محتواي شما بايد براي مشتري شما ارزشمند باشد و گرنه به منظور بازاريابي خود نمي رسيد.
حاضريد؟فكر مي كنم در اين نوشتار اطلاعات مناسبي در ارتباط با بازاريابي ديجيتال بدست آورده ايد. اگر اكنون يگانه از ابزارهاي بازاريابي ديجيتال كاربرد مي كنيد بدانيد كه بدون شك هنوز راههايي براي شفا و افزايش مشتري هستي دارد. ما در داركوب كوشش داريم با تجربه خويش در اين گويه امكاني را فراهم كنيم كه رونق و رضايتمندي را براي كسب و كار شما و بخصوص مشتريان تان فراهم كنيم.

موتورولا گوشي ارزان با دوربين 48 مگاپيكسلي توليد كرد

۲۷ بازديد

شركت موتورولا از توليد گوشي جديد ارزان قيمت به نام موتو اي 7 با قيمت مناسب خبر داده است. اين گوشي داراي دوربين قدرتمند 48 مگاپيكسلي است.

به گزارش فارس به نقل از اسلش گير، موتورولا مدتي است براي جلب نظر خريداران گوشي‌هاي هوشمند به توليد تلفن‌هاي همراه با قيمت مناسب روي آورده است. تازه‌ترين گوشي عرضه شده بر مبناي اين سياست گوشي موتو اي ۷ است كه دوربين قدرتمندي دارد.

 

گوشي يادشده علاوه بر دوربين ۴۸ مگاپيكسلي اصلي داراي يك دوربين ۲ مگاپيكسلي ماكرو نيز هست. استفاده از فناوري كوآد پيكسل در دوربين‌هاي يادشده باعث شده كيفيت عكس‌هاي گرفته شده به خصوص در تاريكي شب بالا باشد.

 

از جمله ديگر امكانات اين گوشي مي‌توان به سيستم عامل اندرويد ۱۰، نمايشگر ۶.۵ اينچي مكس ويژن اچ دي پلاس با نسبت ۲۰ به ۹ و باتري ۴۰۰۰ ميلي آمپري اشاره كرد.

 

پردازنده اصلي اين گوشي مدياتك هليو جي ۲۵ است. باتري اين گوشي بعد از شارژ كامل ۳۶ ساعت استفاده از آن را ممكن مي‌كند. قيمت اين گوشي با امكانات متنوعي كه دارد تنها ۱۲۰ يورو است كه كاملاً مناسب به نظر مي‌رسد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11065608.html

هوش مصنوعي گوگل، كاربران عادي را شاعر مي‌كند

۳۲ بازديد

گوگل با استفاده از هوش مصنوعي پا را از عرصه تكنولوژي فراتر گذاشته و وارد فضاي خلق هنري شده است.

به گزارش تسنيم، عرصه خلق اثر اغلب در قلمرو فعاليتهاي انساني بوده است، اما گوگل به تازگي با استفاده از هوش مصنوعي به تازگي ابزاري ايجاد كرده است كه مي‌تواند با استفاده از سبك برخي شاعران، به كاربران عادي براي نگارش متن پيشنهادات شاعرانه ارائه ‌دهد.

 

اين امكان گوگل كه «ورس باي ورس» (Verse by Verse)  نام دارد، مي تواند به افرادي كه مي خواهند متن خود را به صورت شاعرانه به نگارش درآورند امكان انتخاب يك سبك شاعرانه مي دهد و سپس با استفاده از اين سبكِ انتخابي، پيشنهاداتي به كاربر ارائه مي‌كند.

 

دايره سبك شاعران در اين سامانه فعلا محدود به چند شاعر آمريكايي بوده و امكان افزايش انتخابات وجود خواهد داشت.

 

كاربر براي استفاده از اين امكان بايد در ابتدا سبك خود را انتخاب كند و سپس جمله اول متن را بنويسد، سپس هوش مصنوعي پيشنهاداتي براي ادامه متن ارائه مي كند كه كاربر مي تواند آن را انتخاب و يا رد كند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews77442.html

قرارداد خدمات پشتيباني مديريت وب سايت

۲۳ بازديد

راه‌اندازي يه بيزنس به‌قدر كافي چالش برانگيز و ريسكي هست و تنها چيزي‌ كه آدم تو اون وضعيت كم داره اينه كه تصميم داشته باشه يه وبسايت مسير بندازه و يه قرارداد پشتيباني سايت پر از مانع و گور بذارن جلوش. چيزي كه تجربه نشون ديتا اينه كه وقتي نيازهاي دو طرف روشن نيست و شفاف

خدمات پشتيباني سايت وردپرس | وب رمز

مطرح نميشه، طراحي و پشتياني سايت تبديل ميشه به كابوسي پر از جر و بحث درباره خرج طراحي وبسايت، حمايت سايت و حقوق وب مستر و كلي حواشي ديگه.
شايد همين تجربه هاي بد و فرساينده مايه شده كه كسان تصميم اخذ با شخص يا گروهي كه اين كاره هستن، پيمان نامه پشتيباني و نگهداري سايت ببندن و كارهاي پشتيباني سايت و وب مسترينگ رو به اونا بسپرن.
قبل از هرچيز توصيه ميشه به يه قرارداد عدم افشاي اطلاعات يا NDA يه نگاهي بندازين.
پيشنهاد براي مطالعهقرارداد بازداري افشا اطلاعات NDA + فايل Word نمونه پيمان نامه DOCXاز كجا شروع كنيم؟ايده آل ترين شيوه اينه كه، پيش از امضا كردن پيمان نامه حمايت وبسايت ، شركتي كه قراره اين سرويس رو ارائه كنه، فهرست كاملي از خدمات حمايت كه ميتونه پوشش بده رو در پسنديدن مشتري بذاره. مثلاً اعلام كنه كه آيا خدمات امنيت سايت يا حمايت سرعت هم شامل سرويسهاش ميشه يا نه.
با اين كار، مشتري ديد كاملي از اين پهنه و توانايي هاي فني اون شركت به دست مياره و بهتر ميتونه راجع به نيازمندي هاي حمايت سايت خودش تصميم گيري كنه. در عين حال، مايه ميشه اگه به هر دليلي هر دو سو دچار دشواري ها شدن، به لحاظ قانوني بتونن حلش كنن.
چون از همون ابتدا هر دو ظرف به چهره شفاف متوجه شدن پاي چه قراردادي رو امضا كردن. مشتري ميدونه بابت چه خدماتي در دامنه حمايت سايت داره پول پرداخت مي كنه و اون شركت هم ميدونه موظفه چه سرويس هايي داخل حوزه پشتيباني و مديريت وبسايت ارائه كنه.
قراره در اين مطلب خيلي گسترده درباره بايسته بودن خدمات حمايت و نگهداري براي كل وبسايت ها گفتگو كنيم. پس از اون هم روشنگري ميديم كه پيمان نامه پشتيباني سايت شامل چه موضوعاتي ميشه و چه جوري بايد حاضر بشه.
پس لغايت آخر پيشه با من همراه باشيد!
ضرورت قرارداد حمايت سايتاين كه يه شركتي يا شخصي بابت ارائه خدمات حمايت و حفاظت سايت از مشتري خرج گرفتن كنه، كاملاً منصفانه است. به راستي اون شركت از وب سايت مشتري مواظبت ميكنه و مشتري هم خرج اش رو پرداخت مي‌كنه. همانند lyfemarketing وقتي كه يه پرستار براي بچه كوچيكتون استخدام مي كنين. اون از اون بچه مراقبت مي كنه، غذاشو ميده، جاشو عوض مي كنه، ويتامين هاشو ميده و اگه يهو ببينه بچه عطسه ميكنه يا تب داره، دارويي كه لازم داره بهش ميده.
به نظر مياد اين توافق خيلي واضحه و هيچ ابهامي نداره. گرد مراقب وبسايته و چشمم به اونه، گرد هم پولش رو ميده. واسه همين ممكنه طرفين خيلي اصرار نداشته باشن پيمان نامه پشتيباني بنوسين.
ولي همش كل چي خوب پيش نميره. يه بار كمپاني حمايت وبسايت ناراضيه، يه بار مشتري. اين كه چرا گرد از هر دو سو خوشنود نيست، ظاهراً به هزار و يك دليل مي تونه باشه. اما همه چيز به نكته پايين ختم ميشه:
نكتهاز نخست درباره خدمات پشتيباني و نگهداري سايت شفاف گفتگو نشده.تعريف پشتيباني و حفاظت سايتمتخصص هاي اين گستره يا بهتر بگم thomasdigital اونايي كه اين كاره هستن، خودشون سر «پشتيباني سايت» و «نگهداري وبسايت» توافق ندارن. مثلاً يه گروه ميگن پشتيباني سرعت وبسايت هم جزو اين خدمات حفاظت سايته. از اون طرف، يه گروه ديگه ميگن، حمايت سرعت سايت اسمش روشه… سرعت وبسايته. اين كه سرعت يه وبسايت مياد زير به ما ربط نداره. ما بايد مواظب باشيم وب سايت داون نشه و از كار نيفته.
مشتري ها چي؟ وقتي اونا مي گن ما ميخوايم پيمان نامه پشتيباني وبسايت بنويسيم، آيا همشون از يه مجموعه از خدمات حفاظت سايت صحبت مي كنن؟
وقتي متخصص هاي پشتيباني سايت هر كدوم يه چيزي ميگن، كسي نميتونه از مشتري ها چشمداشت داشته باشه به يه تعريف يكتا از پشتيباني وبسايت دريافتي باشن. بعضي از مشتري ها وقتي يه قرارداد حفاظت ميبندن، چشمداشت دارن طرف هر كاري كه به سايت مربوطه حتي سئو و بهينه سازي موتور جستجو رو هم اتمام بده.
پيشنهاد براي مطالعهسئو SEO چيست؟فكر كنم تدريجا ديگه واستون صريح شده كه چرا هر يه مدت اين غرغرها رو ميشنوين:
اين كل پول ميدم هر ماه كه مواظب باشن وبسايت شركتم سخت پيدا نكنه، ولي اكنون وقتي رو سايت يه كليك ميكني نصف ساعت درازا ميكشه الي پيج رو باز كنه.معلوم نيست چه پيشه دارن ميكنن، پول شيش ماه حمايت وبسايت رو ازم جلو جلو گرفتن، اما صفحه دهم گوگل هم نيستم. تصور صفحه هامون اصلاً تو گوگل نمايه نميشن.ميخوام به اين شركت پشتيباني سايت زنگ بزنم بگم اين سايت ما رو ديگه بيخيال شن. الان يه سال از پيمان نامه حفاظت وبسايت مي گذره. يه بار هم نشده وبسايت شركت سخت پيدا كنه. پول اضافه ندارم بدم اونا هيچ كاري نكنن كه!اين وبسايته تنها واسه ما زحمت شده. يه پيمان نامه حمايت وبسايت بستن اما چشمداشت دارن كل كاراي سايت رو ما سپريدن بديم.كي از نگارش قرارداد حمايت نفع ميبره؟هر دو طرف!
قرارداد حمايت سايت از يه طرف بيان مي كنه كه مشتري چه تعهداتي داره. مشابه مبلغي كه بايد براي خدمات حفاظت سايت پرداخت كنه. چه زماني مبلغ رو پرداخت كنه. ماهانه؟ يك جا؟
در اين صورت اگه سر پرداخت ها دوگانگي نظري پيش اومد، ميشه به اين قرارداد مراجعه كرد. و اگه پيشه بيخ پيدا كرد و به گلايه و اينجور چيزا كشيد، اين قرارداد ميتونه به عنوان يه مدركي باشه كه در مراجع قضايي قابل استناده.
ضمناً درون پيمان نامه حمايت همه خدمات نگهداري سايت كه قراره ارائه بشه با جزئيات توضيح داده ميشه. و اين مايه ميشه اگه روزي روزگاري مشكلي بين هر دو سو پيش اومد، اين دستك كمك مي كنه الي كشمكش ها حل بشه.
نكتهپس سعي كنين تمام بندهاي پيمان نامه حمايت سايت رو به چهره شفاف توضيح بدين. و مطمئن شين هر دو طرف دارين از يه مجموعه از خدمات حفاظت سايت صحبت مي كنين. لغايت مي تونين روشنگري بدين. هيچ كس از روشنگري دادن بسيار نمرده!نحوه تنظيم پيمان نامه نگهداري و حمايت سايت در ۵ قدم:ممكنه داخل نگاه اول نوشتن يه قرارداد حمايت سايت شغل خيلي سختي باشه. چون كلي چيز بايد در نظر گرفته شه و ممكنه در پايان مطمئن نباشين آيا همه جوانب كار رو سنجيدين و پاي پيمان نامه نگهداري سايت رو امضا كردين يا نه. فرقي نمي كنه كدوم ور ميز نشستين … اگه مشتري هستين، نگرانين كه پول زيادي ندين بابت چهار لغايت دونه سرويس نگهداري و پشتيباني سايت و اگه كمپاني پشتيباني دهنده هستين، ممكنه همش استرس اينو داشته باشين كه مبادا يه سرويس هاي نگهداري و حمايت رو قبول كردين كه در پايان فايده كه براتون نداره هيچي، بايد از جيب هم بذارين.
ولي اگه ۵ قدم زير رو رعايت كنين، مي تونين مطمئن باشين قرارداد حمايت وبسايت عاقلانه اي بستين.
قدم اول: بررسي مثال پي‌دي‌اف‌ و الگو پيمان نامه پشتيباني و نگهداري سايتقبل از هر چيزي چند الي فايل قرارداد حمايت سايت دانلود كنين. پيمان نيست از همون مدل (اروپايي) قرارداد حفاظت سايت كه دانلود كردين، استفاده كنين. فقط بايد يه نگاهي بهش بندازين و ايده بگيرين كه پشتيباني وبسايت يعني چي … حفاظت سايت يعني چي … كدوم يك از خدمات پشتيباني سايت پرداخت ماهانه دارن … چه جوري بايد به مشتري گزارش حمايت سايت عدل و از طرف ديگه مشتري چه جوري بايد براي اخذ گزارش خدمات نگهداري وبسايت درخواست بده.
روش پيدا كردن فايل نمونه قرارداد حفاظت سايت خوببهترين گذرگاه هم براي پيدا كردن يه نمونه پيمان نامه حمايت و نگهداري سايت ، سرچ كردن داخل گوگل و دانلود كردن فايل هاست. چند لغايت كلمه كليدي كه ميتونين باهاشون فايل قرارداد حمايت و حفاظت سايت رو از گوگل پيدا كنين:
پشتيباني سايت يا حفاظت وبسايتقرارداد حمايت سايتقرارداد حفاظت وب سايتپيشنويس پيمان نامه پشتيباني و نگهداري سايتنمونه فايل قرارداد خدمات حمايت و نگهداري سايت