راهنماي كامل دي اكتيو كردن اينستاگرام

۴۴ بازديد

بعد از حذف گذرا اكانت اينستاگرام چه اتفاقي مي‌افتد؟قبل از اين‌كه به سراغ مراحل دي اكتيو كردن برويم، حتما اين چند نكته را بخوانيد:
امكان دي اكتيو كردن، تنها هفته‌اي يك بار وجود دارد. ديليت موقت زدن اينستاگرام اگر امروز اينستاگرامتان را دي اكتيو كنيد و فردا دوباره آن را پركار كنيد؛ بايد تا يك هفته براي پركار كردن مجدد صبر كنيد.اگر اكانت اينستاگرامتان را موقتي حذف كنيد، هيچ‌كدام از اطلاعات شما مثل؛ پست‌ها، لايك‌ها‌، كامنت‌ها و دايركت حذف نمي‌شود. اطلاعات فقط محو مي‌شود و هيچ‌كس نمي‌تواند آن را ببيند.بعد از دي اكتيو كردن، نام كاربري لغايت چند ساعتي instagrammer است. ولي پس از چند ساعت، پيج و اسم كاربريتان كاملا حذف مي‌شود.بلافاصله پس از دي اكتيو اينستاگرام نمي‌توانيد آن را برگردانيد. براي اين كار، بايد بيشينه ۲۴ ساعت صبر كنيد.چگونه اكانت اينستاگرام را دي اكتيو كنم؟براي دي اكتيو كردن، بايد از سايت اينستاگرام اقدام كنيد. در مرحله اول روي لينك ذيل كليك كنيد و وارد اكانتتان شويد:
لينك دي اكتيو كردن اكانت اينستاگرام
دي اكتيو اينستاگرام
اگر از پيش وارد اكانتتان نشده‌ايد، اسم كاربري و رمز عبورتان را وارد كنيد.
اگر پسوردتان را فراموش كرده‌ايد؛ با كليك روي گزينه Forget password، لينكي به ايميلتان ارسال مي‌كند كه از آن‌جا بايد پسوردتان را عوض كنيد.
بعد از ورود به اكانتتان، به سرنوشت پروفايل، دسته ويرايش پروفايل(Edit Profile) برويد.
دي اكتيو اينستاگرام
وقتي روي گزينه ويرايش پروفايل كليك كرديد، ذيل صفحه سمت راست، روي گزينه حذف موقت اكانت(Temporarily disable my account) كليك كنيد.
دي اكتيو اينستاگرام
حالا بايد در مرحله ۴ علت دي اكتيو كردن اكانتتان را گزينش كنيد. ما در اين‌جا گزينه Something else را انتخاب مي‌كنيم.
دي اكتيو اينستاگرام
در مرحله پس بايد در قسمتي كه با شماره ۵ مشخص شده؛ پسورد اكانتتان را وارد كنيد.
اگر پيشتر به اكانتتان وارد شده‌ايد و پسوردتان يادتان نيست؛ با كليك روي گزينه Forget password رمزتان را عوض كنيد.
دي اكتيو اينستاگرام
براي پسينيان مرحله روي دكمه  Temporarily Disable account كليك كنيد تا مراحل دي اكتيو اينستاگرام تمام شود.
دي اكتيو اينستاگرام
 
 چطور مجدد اكانتم را فعال كنم؟فعال كردن اكانت اينستاگرام، به راحتي آب خوردن است. به نرم افزار اينستاگرام وارد شويد، اسم كاربري و رمز عبورتان را وارد كنيد.
فعال شدن اكانتتان احتمالا چند ساعتي موعد ببرد.
همان‌طور كه نخست مقاله هم گفتيم؛ بلافاصله بعد از دي اكتيو كردن اكانت، نمي‌توانيد آن را پركار كنيد. براي اين پيشه بايد چند ساعتي صبر كنيد.

دايركت اينستاگرام در نسخه وب فعال شد

۴۰ بازديد
اخبار,اخبار تكنولوژي,دايركت اينستاگرام
از اين پس كاربران شبكه اجتماعي اينستاگرام قادر خواهند بود در نسخه وب اين پلت‌فرم نيز به پيام هاي شخصي خود دسترسي پيدا كنند.

به گزارش ايسنا، گزارش‌هاي پيشين نشان مي‌داد كه اينستاگرام قصد دارد قابليت دسترسي كاربران به قسمت دايركت يا پيام هاي خصوصي در اين شبكه اجتماعي را به نسخه وب خود نيز اضافه كنند. در ابتداي سال جاري ميلادي نيز اين قابليت جديد به صورت محدود و آزمايشي براي عده‌اي از داوطلبان در برخي از كشورهاي دنيا فعال شد تا طبق روال هميشگي شبكه هاي اجتماعي، اينستاگرام بتواند كم و كاستي هاي آن را براي انتشار و عرضه رسمي و نهايي براي عموم كاربران را بسنجد و در صورت لزوم آنها را برطرف كند.

 

اما بر اساس گزارش وب سايت the verge، اين قابليت در حال حاضر براي تمامي كاربران در كشورهاي مختلف جهان فعال شده و از اين پس قادر خواهند بود از طريق مرورگر خود يعني نسخه وب نيز پيام هاي خصوصي يا دايركت خود را مشاهده كرده و در صورت تمايل به ارسال پيام به دوستان خود اقدام كنند.

 

به عقيده بسياري از كارشناسان فعال در حوزه فناوري، بسياري از اين فاينفلوئنسرها، خبرنگاران و ساير افرادي كه روزانه با ارسال و مشاهده خيلي عظيمي از پيام هاي خصوصي در بخش دايركت اينستاگرام روبرو مي‌شوند، از اين قابليت جديد استقبال خواهند كرد؛ چرا كه بسياري از آنها با استفاده از لپ تاپ‌هاي خود در فضاي اين شبكه اجتماعي و انتشار محتواي مورد نظر خود مي پردازند.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews69845.html

رايانه‌هاي كوانتومي آينده مي‌توانند خطر امنيتي بزرگي باشند

۴۵ بازديد
 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,رايانه‌هاي كوانتومي
يك گزارش نشان مي‌دهد، سيستم‌هاي ارتباطي فعلي ما نمي‌توانند ما را از رايانه‌هاي كوانتومي در آينده مصون نگه دارند و رايانه هاي كوانتومي در آينده به احتمال زياد يك خطر جدي براي امنيت جوامع خواهند بود. 

به گزارش ايسنا و به نقل از آي.اي، دانشمندان به شدت در حال كار بر روي رايانه‌هاي كوانتومي هستند، رايانه‌هايي كه بسيار سريع‌تر از رايانه‌هاي فعلي ما و قادر به اجراي برنامه‌هاي رمزگشا هستند. اين رايانه‌ها ممكن است بين ۱۲ تا ۱۵ سال آينده در دسترس ما قرار گيرند.

 

اكنون طبق يك گزارش از طرف شركت امنيتي "RAND" نشان داده شده است كه اين رايانه‌هاي كوانتومي مي‌توانند تهديدهاي امنيتي جدي براي سيستم‌هاي ارتباطي ما باشند.

 

در اين گزارش آمده است: اگر دولت‌ها با سرعت عمل كنند تا اين چالش‌ها را در آينده مديريت كنند، اين تهديدها قابل مديريت هستند.

 

"مايكل ورمير" نويسنده اصلي اين گزارش گفت: اگر اجراي كافي اقدامات امنيتي جديد تا زمان توسعه رايانه‌هاي كوانتومي به سرانجام نرسيده باشد، ممكن است تضمين امنيت احراز هويت و حفظ حريم شخصي و برقراري ارتباطات با تغييرات اساسي و اختلال همراه شود.

 

وي افزود: ايالات متحده ابزار و امكانات كافي براي جلوگيري از بروز فاجعه كوانتومي و ايجاد آينده‌اي ايمن را دارد، اما فقط در صورتي كه هم اينك اين اقدامات را آغاز كند.

 

پيش نويس پروتكل‌هاي استاندارد براي رمزنگاري پس از آغاز عصر كوانتومي كه قادر به حفظ سطح فعلي امنيت محاسبات باشند، در پنج سال آينده آماده خواهد شد. با اين حال، انتقال جهاني مورد نياز براي پياده سازي اين پروتكل‌ها به محاسبات كوانتومي، چند دهه طول خواهد كشيد.

 

گزارش "RAND" به وضوح بيان مي‌كند كه هرچه زودتر بايد يك استاندارد عملياتي بهتر اجرا شود تا خطر كاهش يابد.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11050790.html