دايركت اينستاگرام در نسخه وب فعال شد

۴۱ بازديد
اخبار,اخبار تكنولوژي,دايركت اينستاگرام
از اين پس كاربران شبكه اجتماعي اينستاگرام قادر خواهند بود در نسخه وب اين پلت‌فرم نيز به پيام هاي شخصي خود دسترسي پيدا كنند.

به گزارش ايسنا، گزارش‌هاي پيشين نشان مي‌داد كه اينستاگرام قصد دارد قابليت دسترسي كاربران به قسمت دايركت يا پيام هاي خصوصي در اين شبكه اجتماعي را به نسخه وب خود نيز اضافه كنند. در ابتداي سال جاري ميلادي نيز اين قابليت جديد به صورت محدود و آزمايشي براي عده‌اي از داوطلبان در برخي از كشورهاي دنيا فعال شد تا طبق روال هميشگي شبكه هاي اجتماعي، اينستاگرام بتواند كم و كاستي هاي آن را براي انتشار و عرضه رسمي و نهايي براي عموم كاربران را بسنجد و در صورت لزوم آنها را برطرف كند.

 

اما بر اساس گزارش وب سايت the verge، اين قابليت در حال حاضر براي تمامي كاربران در كشورهاي مختلف جهان فعال شده و از اين پس قادر خواهند بود از طريق مرورگر خود يعني نسخه وب نيز پيام هاي خصوصي يا دايركت خود را مشاهده كرده و در صورت تمايل به ارسال پيام به دوستان خود اقدام كنند.

 

به عقيده بسياري از كارشناسان فعال در حوزه فناوري، بسياري از اين فاينفلوئنسرها، خبرنگاران و ساير افرادي كه روزانه با ارسال و مشاهده خيلي عظيمي از پيام هاي خصوصي در بخش دايركت اينستاگرام روبرو مي‌شوند، از اين قابليت جديد استقبال خواهند كرد؛ چرا كه بسياري از آنها با استفاده از لپ تاپ‌هاي خود در فضاي اين شبكه اجتماعي و انتشار محتواي مورد نظر خود مي پردازند.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews69845.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.