طرح متفاوت اپل براي ساخت گوشي تاشو

۲۵ بازديد

گزارش ها حاكي از آن است كه اپل بين دو طراحي برتر براي گوشي هاي تاشو مدل بهتر و بادوام تر را انتخاب مي‌كند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اطلاعات منتشر شده از منابع مختلف، شركت اپل مدتي است كه در حال توسعه گوشي هوشمند تاشوي خود است و اكنون به نظر مي‌آيد كه موفق شده طراحي اين مدل جديدرا به پايان برساند. طبق اين داده‌ها اپل براي ساخت گوشي تاشوي جديد خود دو طراحي متفاوت را آماده ساخته و در نظر دارد با كمك شركت Foxconn ابتدا كيفيت هر دو طراحي را بررسي كند.

 

گفته مي‌شود شركت اپل مدتي قبل هر دو مدل طراحي شده را در اختيار شركت مذكور در پكن قرار داده بود تا ميزان ماندگاري آن‌ها بررسي شود. نتايج آزمايش بر روي دو مدل گوشي تاشوي اپل به گونه‌اي بود كه هر دو مورد قبول واقع شدند و اكنون اپل آن‌ها را به مرحله نهايي برده است. يكي از مدل‌هاي طراحي شركت اپل همانند گوشي‌هاي تاشوي Motorola Razr و Samsung Galaxy Z Flip است.

 

اين مدل‌ها پس از بسته شدن يك صفحه نمايش كوچك ديگر را در اختيار خريداران قرار مي‌دهند تا افراد بتوانند اعلان‌هاي موجود را بررسي كنند. مدل ديگري كه توسط شركت اپل طراحي شده قابليتي همچون باز كردن كتاب را دارد كه در گوشي Samsung Galaxy Fold نيز ديده مي‌شود. اين نوع طراحي به افراد قابليت تبديل كردن آيفون به آيپد را مي‌دهد.

 

 اخبار پزشكي ,خبرهاي پزشكي,گوشي تاشو

گزارش‌ها حاكي از آن است كه در حال حاضر شركت اپل سعي دارد نكات مثبت و منفي هر دو نمونه را بررسي كند تا بهترين محصول خود را وارد بازار كند. اگر گوشي تاشوي شركت اپل همان‌طور كه شايعات خبر مي‌دهند در سال ۲۰۲۲ عرضه شود اپل مي‌تواند از تراشه پردازنده‌هاي 3nm خود در آن‌ها استفاده كند.

 

 

شركت مذكور طي مدت زمان اخير تلاش داشته تا با بستن قرارداد جديد با TSMC توليد تراشه پردازنده‌هاي خود در سال ۲۰۲۲ را تضمين كند. شركت اپل طي قرارداد جديد خود توليد انبوه تراشه‌هاي سري A براي گوشي‌هاي هوشمند و تراشه‌هاي سري M براي مك بوك‌ها را تضمين كرده است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11067745.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.