اهميت متن بيو اينستاگرام

۳۰ بازديد

شما در اينستاگرام فضاي بسيار محدودي براي جلب پروا سايرين در گزين كردن داريد. به همين دليل بسياري از اهميت متن بيو اينستاگرام متخصصين شبكه هاي اجتماعي بر اهميت نوشتن بهترين بيو اينستاگرام تاكيد دارند.
آنچه كه در اين قسمت مي نويسيد بايد انعكاسي از شركت و اهداف شما براي كاربرانتان باشد. ما نيز در نگارش اين بيو در بستگي با پيشه شما همراهتان خواهيم بود و ايده هايي را نيز به شما خواهيم داد كه الهام تقسيم ايده هاي خلاقانه براي شما خواهد بود .
مقاله مرتبط را از دست ندهيد:بازاريابي اينستاگرام : جامع ترين آموزش اينستاگرام ماركتينگ 
در قسمت بيو اينستاگرام چه چيزهايي بايد نوشته شوديك بيو اينستاگرام خوب، بايد چندين منظور را بصورت مقارن تعقيب كند، مانند:
بيانگر كاري كه اتمام مي دهيد باشد.به نوع اي تنظيم شود كه مشتري بتواند شما را پيدا كند. 
يك پروفايل عالي در اينستاگرام دربرگيرنده :
نشان دهنده هويت شركتمشتري را دعوت به اقدام كندشركت قهوه Five Senses رويكردي ساده در ارائه بيوي خود دارد.
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم
اگر صفحه اينستاگرام‌تان را به حالت بيزينس تبديل نموده باشيد، با رجوع به آمارها مي توانيد از تعداد دفعات بازديد صفحه تان آگاهي پيدا كنيد.
 
بخش هاي پروفايل اينستاگرامشناخت بخش هاي گوناگون پروفايل اينستاگرام از اهميت زيادي برخوردار است. از اين تقسيم است كه مي توانيد حساب كاربري خود را ريزبين تر تنظيم و ويرايش كنيد الي به كاربران اطمينان دهيد دقيقا چه كاري را سپريدن مي دهيد و در صورت فالو كردن صفحه شما چشمداشت چه گونه پست هايي را داشته باشند.
مقاله مرتبط را از دست ندهيد:چگونه پروفايل اينستاگرام خويش را براي كسب و كارمان بهينه سازي كنيم؟ 
عكس پروفايل اينستاگرامقاعدتا، صفحه پروفايل بايد حاوي عكسي باشد كه مرتبط با بيزينس شماست . اين عكس مي تواند آرم يا عكسي از محصولات شما باشد. هر آنچه را كه گزينش مي كنيد بايد جذاب به عقيده برسد الي زماني كه در ساحل پست هاي ديگر صفحات در سايز كوچكتر قرار مي گيرد به چشم بيايد .
برخي از شركت ها و افراد نامدار در عكس پروفايل خود تيك آبي دارند لغايت ديگران بتوانند صفحه اورجينال آنها را شناسايي كنند اما گرفتن تيك آبي به راحتي نيست.
 
نام كاربري و نام صفحهنام كاربري شما در بالاي صفحه پروفايل تان نمايش داده مي شود و با اين نام كاربران ساير ميتوانند شما را تگ كنند. جلوه دارترين سرنوشت بيو، همانجايي است كه اسم شما قرار گرفته است، كه در پروفايل بصورت فونت bold نمايش ديتا مي شود.
نام كاربري و اسم شما هر دو در سرنوشت جستجوي اينستاگرام قابل جستجو هستند، بعد نام ها را با دقت برگزيدن كنيد .
 
بيوي اينستاگرامدر اين تقدير 150 كاراكتر براي جمع بندي كردن اطلاعات كمپاني خود و ترغيب مشتريان در گزين كردن داريد. در ادامه نگاهي خواهيم داشت به اينكه برخي كمپاني ها چگونه از اين تقسيم كاربرد مي كنند.
 
وب سايتدر اپليكيشن اينستاگرام تنها در تقدير بيو مي توانيد به طور مستقيم و فعال لينك وب سايت خويش را پيمان دهيد. پس از اين تقسيم هوشمندانه استفاده كنيد.
 
دسته بندي نوع كسب و كارقسمت دسته بندي كه در زير اسم شركت آمده است، يكراست از دسته بندي كه در صفحه فيسبوك تان تعيين كرده ايد نمايش ديتا مي شود. براي به كارگيري اين ويژگي بايد اكانت اينستاگرام خويش را به بيزينس تبديل كنيد. شناسايي كردن خويش به عنوان يك رستوران يا يك منش معروف اجتماعي در قسمت پروفايل بسيار آسانتر از فضاي با ارزش بيو مي باشد .
 
دكمه هاي دعوت به اقداماينستاگرام به تازگي لينك هاي جديدي را به حساب هاي تجاري اضافه كرده است كه برآيند اينكه فضاي آزاد بيشتري در بيو در پسنديدن ما پيمان مي گيرد. قبل از اين ويژگي، كمپاني ها آدرس ايميل و محل پيشه خويش را براي مشتريان خود در جاي ديگري مي نوشتند. سرنوشت هاي ذكر شده تنها در اپليكيشن اينستاگرام نمايش ديتا مي شوند.
شما مي توانيد براي استفاده از اين قابليت روي گزينه ويرايش پروفايل كليك كرده و سپس در قسمت گزينه هاي تماس عدد تلفن خود را قرار دهيد. اگر نتواستيد اين قابليت را پيدا كنيد، نخست چك كنيد حسابتان از گونه بيزينسي باشد.
در اينجا يك مثال از تمام فيلدهاي تكميل شده كمپاني دونات ستاره آبي آمده است .
 
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم
 
ايميلوارد كردن آدرس ايميل در اين قسمت در پروفايل گزينه اي تحت عنوان ايميل برپايي مي كند. اين گزينه در قسمت زير ساير اطلاعات قرار دارد. هنگامي كه يك مشتري تقدير ايميل را كليك مي كند، اينستاگرام اپيليكيشن ايميل قبل فرض تلفن را باز مي كند.
 
آدرساگر شما مالك كسب و كاري هستيد كه داراي دفتر پيشه بيرون از فضاي مجازي است با وارد كردن آدرس دفتر خويش به مشتريان اين امكان را مي دهيد تا به سادگي به شما دسترسي داشته باشند. وقتي كه مشتريان روي اين گزينه كليك مي كنند تقاضا اجراي اپليكيشن نقشه بر روي موبايلشان پركار مي شود.
 
تماسراه ديگر براي اثر دادن اطلاعات تماس در پروفايل كاري تان اضافه كردن يك عدد تلفن به اين تقدير مي باشد . هنگامي كه كسي روي اين گزينه كليك مي كند، فوراً برنامه مربوطه باز شده تا وي بتواند مستقيمآ با كمپاني تماس بگيريد.
 
افزودن هشتگها ولينك پروفايل ها به  Bioاينستاگرام به تازگي يك خاصيت جديد ارائه كرده است كه به شما اين امكان مي دهد لغايت بتوانيد هشتگ ها و لينك هاي پروفايل هاي ديگر اينستاگرام را در بيو قرار بدهيد. اين امكان هزاران فرصت جديد را در پسنديدن بازاريابان قرار مي دهد . به عنوان مثال، اگر برند شما چندين صفحه اينستاگرام براي تقسيم هاي گوناگون خويش داشته باشد، اكنون قادر خواهيد بود لينك مربوط به صفحه هاي ديگر خويش را به سرنوشت بيو اضافه كنيد تا ديگر مخاطبان شما ناچار نباشند تعقيب آن بگردند. همچنين اگر در فضاي مجازي صفحه هاي تأييد نشده و كاذبي منتسب به شما هستي داشته باشند، از اين روش مي توانيد دستيابي به صفحه هاي رسمي خود را براي كسان آسان تر كنيد.
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم
برندي مثل آديداس را در عقيده بگيريد. نه فقط آنها براي مناطق مختلف و بخش هاي متفاوت برند خويش صفحات جداگانه‌اي دارند، بلكه بعضي صفحه هاي كپي شده و تقلبي كه از اسم تجاري شان كاربرد مي كنند نيز هستي دارند . برجسته سازي حساب هاي رسمي در بيو مي تواند به فالوئرهاي شان نشان دهد چه صفحاتي مجاز يا غيرمجاز هستند .
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم
 
به عنوان يك برند تجاري، ممكن است حتي نخواهيد هيچ صفحه اي به شما لينك شود. خوشبختانه اينستاگرام اين اجازه را به شما مي دهد لغايت با نگهداري از فضاي مجازي خويش توانا باشيد كساني را كه قصد لينك كردن حساب كاربري شما را در بيوي خود دارند را مديريت كنيد. هر گاه كسي قصد داشته باشد لينكي از پروفايل شما در بيوي خود وارد كند، به شما يك پيغام فرستاده مي شود و مي توانيد تصميم بگيريد كه آن را قبول يا رد كنيد. اگر شما آن را رد كنيد، صفحه شما هنوز در بيوي او نمايش ديتا ميشود، ولي لينكي در كار نيست.
افزودن هشتگ لينك شده در بيو اينستاگرام موجب سهولت در هدايت كسان به هشتگهاي مشخص شده بدست شما و يا كمپين هاي خاصي كه شما آنها را تاسيس كرده ايد خواهد بود بدون آنكه فالوِرهايتان مجبور باشند دنبالشان بگردند. و بدين گونه ، آنها فقط بس است بر روي هشتگ پيمان ديتا شده در بيو كليك كرده و تمام پست هاي مربوطه را نگريستن نمايند.
مقاله پيوسته را از دست ندهيد:هشتگ اينستاگرام: آموزش كامل براي نتيجه دريافت از هشتگ ها 
طراحي پروفايل اينستاگرامشما مي توانيد با افزودن سطرها و ايموجي ها در طراحي بيوي خود خلاقيت به هزينه دهيد.  تنها بايد بدانيد كه آنچه كه در اپليكيشن بصورت درست پرتو ديتا ميشود شدني است تحت وب به درستي نمايش داده نشود.
در اينجا Miss Cyndiii  در تلفن به اتفاق قرار ديتا شده است.
 
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم
و در اينجا همان صفحه در وب نمايش ديتا شده است.
 
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم
 
نمونه هاي طراحي بيو اينستاگرام براي ايده گرفتنشركت ها از بخش بيوي خويش  به طرق مختلف بهره‌گيري مي كنند. از مشخص كردن هشتگ هاي برند لغايت هدايت كسان براي ثبت نام. شما ميتوانيد با هر آنچه كه براي شما پسنديده تر است، آزمون كنيد. در اينجا نمونه هاي زيادي از شيوه راندمان كمپاني ها از اين 150 كاراكتر اهدايي اينستاگرام به آنها را آورده ايم.
 
خط مشي شبكه اجتماعيشركت NHL لينكي از سياست رسانه اجتماعي خويش در بيو اينستاگرام به نمايش گذاشته است. ممكن است جاي تعداد زيادي از كاراكترهايي كه در اختيارش قرار گرفته را اشغال كند، ولي براي آنها نمايش اين نقطه نظرات قانوني اهميت كثرت دارد .
 
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم
 
شركت فرآوري مشروبات الكلي  Maker’s Mark با فهرست كردن دست كم سن استفاده از الكل ، كه براي برندهاي فروش الكل پافشاري شده است، گامي فراتر نهاده است .
 
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم
تاكيد بر اصالت صفحه اينستاگرامبراي اكثر برندهاي برجسته كه احتمالا صفحات تقلبي زيادي دارند، تعيين صفحه خويش به عنوان يك صفحه رسمي زياد سودمند به نظر مي رسد.
Eater LA اين سوژه را در بيو اينستاگرام خويش به همراه يك نشان معتبر كه هويت برند اوست، بيان كرده است.
 
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم 9از شعارتان در بيو اينستاگرام استفاده كنيدشركت TED  سخنراني هاي انگيزشي فكري آن ضرب المثل مي باشد شعار خود را در بيو اينستاگرام خويش بكار برده است. اين شعار دقيقا در چند كلمه كوتاهي به شما مي گويد كه اين برند در حد تاب خود چه اهدافي را در سر دارد. براي ساخت يك برند متفاوت ، بايد بيانيه اي از كارهايي كه مي خواهيد انجام دهيد يا چكيده اي از ارزش‌هاي خويش ارائه دهيد.
 
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم
مينيمال گرايي در بيو اينستاگرامبعضي افراد شدني است ساده گرايي در طراحي يك بيو مد نظر داشته باشند.PUMA  از عبارات كوتاه و ساده بهره‌گيري مي كند و فرمان مي دهد تصاوير و آرم شناخته شده شركت، خودشان با مخاطبان صحبت كنند. يك بيوي ساده، شناخت ريزبين (همان چيزي كه هر برند خواستار آن است) را براي مشتريان آسان مي‌سازد .
 
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم
معرفي ديگر صفحه هاي اجتماعييكي ساير از برندهايي كه از مينيماليسم به شكل ديگري بهره مي برد، Gucci است، كه بخشي از زيبايي بازرگاني آن محسوب ميشود. علاوه بر اين، آنها به فالوئرهاي خويش اين امكان را مي‌دهند لغايت بتوانند آنها را در اسنپ چت پيدا كنند. ساير برندها نيز آدرس فيسبوك يا توييتر خويش را براي مشتريان شان پيمان مي دهند لغايت بتوانند هر كجا آنها را پيدا كنند.
 
چطور بيو اينستاگرام بنويسيم
 فروش كالاهاي قرار ديتا شده در پست هاSerena & Lily   در بيوي خويش از مخاطبان مي خواهند كه كالاهاي نمايش داده شده در لابلاي پست هايشان را خريداري كنند. از آنجا كه اينستاگرام هنوز قابليت اضافه كردن لينك را به كپشن پست ها در اينستاگرام اضافه نكرده است، مسير حل جايگزين اين است كه يا از مشتريان بخواهيد كه از لينك قرار ديتا شده در پروفايل بازديد كنند يا از يك سرويس مثل Have2Have  كاربرد كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.