اپل ابزارهاي بازاريابي اپل‌ موزيك را به‌روز كرد

۴۳ بازديد

اپل ابزارهاي بازاريابي اپل‌ موزيك را به‌روز كرد

به‌روزرساني‌هاي جديد روي بخش ابزارهاي بازاريابي اپل‌موزيك در وب‌سايت اپل، ايجاد لينك به اپليكيشن اپل‌موزيك را براي ناشران و بازارياب‌ها آسان‌تر مي‌كنند.

اعلام كرد چندين به‌روزرساني را روي بخش ابزارهاي بازاريابي اپل‌موزيك (Apple Music Marketing Tools) در وب‌سايت خود پياده كرده است؛ تغييراتي كه ايجاد لينك به اپل‌موزيك را براي ناشران و بازارياب‌ها آسان‌تر ماپل ابزارهاي بازاريابي اپل‌ موزيك را به‌روز كردي‌كنند. اپل مي‌گويد: «ما براي ساده‌تر كردن ايجاد لينك به ترانه‌هاي برتر در اپليكيشن اپل‌موزيك و همچنين آهنگ‌ها و آلبوم‌هاي خاص، مجموعه‌ي ابزار اپل‌موزيك (Apple Music Toolbox) را به‌روز كرديم. صفحه‌ي جديد لينك‌هاي اشتراك اپل‌موزيك را مي‌توانيدشاهده كنيد».



اپل خاطرنشان كرد كه بنرهاي اپل‌موزيك هم‌اكنون در مجموعه‌ي ابزار اپل‌موزيك دردسترس قرار دارند. ناشران مي‌توانند براي ايجاد لينك به ليست‌هاي پخش و آهنگ‌هاي سرويس استريم موسيقي اپل، اين بنر‌ها را استفاده كنند. اپل در ادامه افزود:

بنر‌هاي اپل‌موزيك از هم‌اكنون در مجموعه‌ي ابزار اپل‌موزيك دردسترس است. ناشران مي‌توانند از اين بنرها در اندازه‌هاي مختلف به ۱۷ زبان استفاده كنند. شما مي‌توانيد با بهره‌گيري از مجموعه‌ي ابزار اپل‌موزيك، بنرها را با لينك‌هاي اشتراك جديد تركيب كنيد. براي اطمينان از دريافت اعتبار مناسب و حق كميسيون براي مشتركاني كه جذب مي‌كنيد، شناسه‌ي همكاريتان را حتما وارد كنيد.

هدف از ايجاد صفحه‌ي ابزارهاي بازاريابي اپل‌موزيك، آسان‌كردن رديابي و كسب درآمد از لينك‌هاي اپل‌موزيك براي ناشران، شركت‌هاي ضبط و توزيع موسيقي، مروج‌ها و ناشران مقالات است. كوپرتينونشين‌ها مجموعه‌ي ابزار مشابهي را براي اپل‌پادكست، اپل‌بوك، اپل‌نيوز پلاس و اپل‌تي‌وي پلاس توسعه داده‌اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.