امكان دوركاري كارمندان فيس بوك تا هميشه!

۵۶ بازديد
 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,
مديرعامل شركت فيس بوك به تازگي اعلام كرده تمامي كارمندان به جز آن دسته از افرادي كه حضورشان الزامي است، امكان تمديد دوركاري تا هميشه را خواهند داشت.

 به گزارش ايسنا، مارك زاكربرگ موسس و مديرعامل فيس‌بوك به تازگي در مصاحبه و گفتگويي از نحوه فعاليت كاركنان و پرسنل خود سخن گفته و شرايط كاري در دوران پسا كرونا را توصيف كرده است.  

 

بر اساس گزارشي كه در وب سايت زد دي نت آمده است، فيسبوك كه بدون شك از بزرگترين و پرطرفدارترين شبكه هاي اجتماعي در جهان به شمار مي رود، به تازگي امكان دوركاري تمامي كاركنان در پرسنل خود را تا هميشه تمديد كرده و تنها آن دسته از كارمنداني را كه حضورشان در محل كار الزامي است به صورت شيفتي و گردشي به شعبه و مراكز فيس بوك فراخوانده است.

 

فيس بوك يكي از نخستين شركت‌هاي بود كه برنامه و طرح دوركاري را براي كارمندان خود در زمان شروع گسترده و بحران پاندمي كرونا اعلام و مطرح كرد.

 

پيشتر نيز اخبار هاي منتشر شده حاكي از آن بود كه كارمندان فيس‌بوك مي توانند به انتخاب خود تا پايان سال جاري ميلادي به فعاليتشان به صورت دوركاري ادامه دهند و اين بدان معناست كه لزومي ندارند آنها براي دريافت حقوق و ساير مزاياي شغلي در محل كار خود حضور يابند و تنها كافيست تمامي كار و فعاليت هاي شغل خود را از خانه و با استفاده از رايانه هاي شخصي خود به صورت كامل و به موقع انجام دهند.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews1105507.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.