زاكربرگ به دليل نشانه گداري پست ترامپ از توييتر انتقاد كرد

۵۶ بازديد
 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,مارك زاكربرگ
مارك زاكربرگ رئيس فيسبوك، از توييتر به دليل نشانه گذاري بر يكي از توييت هاي دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريكا، انتقاد كرد و اين اقدام را نادرست خواند.

 به گزارش اسپوتنيك، پيش از اين، يكي از پيام هاي ترامپ به عنوان دروغ تعيين شده بود، يك نماد هشدار دهنده در زير آن ظاهر شد كه از كاربران خواسته بود تا خود را با حقايق درباره راي گيري از طريق پست الكترونيكي آشنا كنند.

 

پيوند موجود در اين امضا به يك صفحه ويژه توييتر منتهي مي شود، كه با پيوند مقاله اي از Politico تحت عنوان "ترامپ اظهارات بي اساس مي كند كه راي گيري از طريق پست منجر به جعل نتايج مي شود".

 

زاكربرگ به فاكس نيوز گفت: ما يك سياست متفاوت داريم. من قاطعانه اطمينان دارم كه فيسبوك نمي تواند در آنچه مردم به صورت آنلاين مي گويند داور باشد، به خصوص شركت هايي كه بستر چنين بحث هايي را ارائه مي دهند نبايد اين كار را انجام دهند.

 

خود ترامپ پيش از اين در پاسخ تهديد كرده بود كه اگر همچنان به خاموش كردن صداي محافظه كاران بپردازند، شبكه هاي اجتماعي را به شدت كنترل و يا كاملاً مي بندد.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews1105686.html

فواید برگ به برای سلامتی

با توجه به مواد مغذی که در بالا ذکر شد، میتوانیم نتیجه بگیریم که برگ به حاوی فوایدی برای سلامتی است. فواید برگ به برای سلامتی بصورت زیر میباشد:

1-درمان اسهال

افرادی که اسهال مداوم دارند ولی به دنبال یک داروی طبیعی هستند، باید برگهای به را امتحان کنند. یکی از مزایای برگ به درمان موثر اسهال است. کپسولهای برگ به یا دمنوش برگ به هر دو برای حل مشکلات گوارشی مانند اسهال بسیار خوب هستند.غذاهایی برای درمان اسهال کودکان

2-تنظیم فشارخون

تحقیقات نشان داد که برگ به حاوی پکتین است، پکتین ترکیبی ست که قادر است به گردش خون کمک کند. داشتن فشارخون نرمال و جلوگیری از پرفشاری خون، نتیجه ی مصرف منظم عصاره ی برگ به است. همانطورکه همه ی ما میدانیم، پرفشاری خون موجب بسیاری از بیماری ها میشود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.