دستگاه هاي مراقبت از پوست تلفيق تكنولوژي و زيبايي

۷۳ بازديد

سال گذشته تكنولوژي در حوزه مراقبت از پوست بيشتر از هر زمان ديگري خود را نشان داد و همه را به تعجب واداشت و اين سوال پيش آمد: آيا روزي خواهد آمد كه تمام كرم‌ها و سرم‌هاي گرانبهاي مراقبت از پوست منسوخ شوند و جاي آن‌ها را ابزار و دستگاه‌هاي پيشرفته بگيرد؟ هنوز نمي‌توان پاسخ كوتاه و كاملي براي اين سوال داد.

اما دنيا درحال مشاهده تلفيق تكنولوژي و زيبايي است و با اين‌كه عمر آن هنوز كوتاه است، اما متخصصان اين حوزه واقعا خوب عمل كرده اند.

اما راه رفتن در دنياي دستگاه‌هاي مراقبت از پوست كار دشواري است، نمي‌توان آن‌ها را در فروشگاه‌ها و روي استند‌ها براي تست گذاشت. همچنين در طول زمان اين آرايشگا ه‌ها و كلينيك‌هاي تخصصي پوست بودند كه درآمد خوبي داشتند و مردم براي مراقبت از پوست و زيبايي خود به آن‌ها سر مي‌زدند، اما حالا ابزار تكنولوژيك زيبايي و مراقبت از پوست را مي‌توانيد در خانه‌هاي خود داشته باشيد و ديگر نيازي نيست پول خود را در جيب كلينيك‌هاي زيبايي بگذاريد.

در سال گذشته آينه‌هاي هوشمندي به بازار آمدند كه با استفاده از نور طبيعي مي‌توانند سطوح PH پوست شما را تشخيص دهند تا بتوانيد در خانه اقدامات مراقبت‌هاي پوستي و درمان مناسب را انجام دهيد. حالا مي‌خواهيم چند تا از بهترين ابزار تكنولوژي را كه سال گذشته به بازار آمدند به شما معرفي كنيم تا بتوانيد امسال از آن‌ها براي زندگي بهتر پوست خود استفاده كنيد. هر كدام از ابزار‌هايي كه اين‌جا معرفي مي‌كنيم توسط يك شخص متخصص تست‌شده و معرفي محصولات حاصل تجربه آن‌ها از دستگاه بوده است.

ZIIP Nano

دستگاه‌هاي مراقبت از پوست؛ تلفيق تكنولوژي و زيبايي

نمي‌خواهم به شما دروغ بگويم: اول كمي ترديد داشتم كه يك دستگاه ميكرو جريان پوست داشته باشم. اما اين وسيله را اول فقط يك طرف صورتم امتحان كردم و بايد به شما بگويم فقط بعد از يك جلسه امتحان، تفاوت واضح را كشف كردم. آن طرف صورتم كه دستگاه را روي آن تست كرده بودم، تفاوت قابل توجهي داشت؛ پوستم جمع‌تر و درخشان‌تر شده بود. البته كه اين يك اثر دايمي نيست و مي‌گويند بايد منظم از آن استفاده شود تا جواب خوبي بدهد، اما بايد به شما بگويم كه اگر يك بار آن را امتحان كنيد، ديگر دست از آن برنمي‌داريد.

Robin Black آرايشگر و عكاس


Angela Caglia

دستگاه‌هاي مراقبت از پوست؛ تلفيق تكنولوژي و زيبايي

من هرگز به غلتك‌هاي جادويي پوست اعتقاد نداشتم تا زماني كه يك دوست به من Roller Quartz Angela Caglia را پيشنهاد كرد و حالا با هر بار استفاده فكر مي‌كنم صورتم را از نو به دست آوردم. من خوشحالم كه از ميان اين همه محصولات زيبايي، محصولي كه استفاده مي‌كنم در ليست بهترين‌هاست. من آن را يك ساعت قبل در يخچال مي‌گذارم و بعد استفاده مي‌كنم كه تاثير شگفت‌انگيزي روي پوستم مي‌گذارد. اين محصول مي‌تواند پوست را روشن و شفاف كرده و تمام منافذ آن را باز و تخليه مي‌كند.

Tara Gonzalez، سردبير تجاري


MDNA SKIN

دستگاه‌هاي مراقبت از پوست؛ تلفيق تكنولوژي و زيبايي

اين يك دستگاه بازسازي‌كننده پوست است. وقتي آن را باز مي‌كردم مي‌دانستم كه با يك ماسك صورت روبه‌رو نمي‌شوم، اما نمي‌دانستم بايد با آن دقيقا چه كار كنم. اين يك هديه بود كه من هيچ اطلاعي از آن نداشتم، خشك بود و نمي‌دانستم بايد صورتم را بشورم و بعد استفاده كنم يا نه؟ دستور‌العمل آن را خواندم و استفاده كردم. ماسك خاكستري را باز مي‌كنيد و با چوب‌هاي دستگاه به آرامي آن را روي صورت خود مي‌گذاريد.

وقتي ماسك روي صورت شما مي‌غلتد، حس مي‌كنيد يك حالت مغناطيسي روي پوست‌تان ايجاد مي‌شود و خاك كل صورت‌تان را گرفته است و اين حالت مغناطيسي خام را به درون پوست‌تان مي‌فرستد. اما اين مغناطيسي بودن، سخت يا سايشي نبود و حسي كه داشت، حس خوبي بود. پوست صورتم شفاف و بعد از چندين بار استفاده ميزان چروك‌ها كم شد و منافذ صورت بسته‌تر و بسته‌تر شد.

Elissa Velluto، استفاده‌كننده


BeautyBio GloPRO Microneedling

دستگاه‌هاي مراقبت از پوست؛ تلفيق تكنولوژي و زيبايي

من هميشه از Microneedling مي‌ترسيدم و آن را دردناك مي‌دانستم، اما بعد از آن‌كه اين موضوع را به يكي از دوستانم گفتم و خنده او را در واكنش به حرفم ديدم، تصميم گرفتم يكي از آن‌ها را امتحان كنم. بعد از نخستين استفاده اتفاق فوق‌العاده‌اي افتاد، پوستم روشن‌تر و منافذ صورتم بشدت كوچك شد. اين دستگاه همچنين كمك مي‌كند تا جاي جوش، آكنه و زخم نيز بازسازي و درمان شود. اين دستگاه همچنين يك صفحه LED كوچك قرمز دارد كه اگر بيش از اندازه صورت تحريك شود يا ميزان كلاژن كم و زياد شود، آن را به شما گزارش مي‌دهد.

Bella Cacciatore، مشاور زيبايي


Foreo Espada Acne-Clearing Blue Light Pen

دستگاه‌هاي مراقبت از پوست؛ تلفيق تكنولوژي و زيبايي

Espada در زبان اسپانيايي به معناي شمشير است و به نظرم مناسب‌ترين نام براي اين ابزار است. من وقتي احساس سرگيجه مي‌كنم، براي ٣٠ ثانيه آن را روي پوست خود متمركز مي‌كنم، اين نور آبي باعث مي‌شود باكتري‌ها منفجر شوند، باور كنيد بعد از اتمام كار انگار صبح و با حالي خوب از خواب بيدار شده‌ايد. نگران نباشيد به هيچ‌وجه احساس درد نمي‌كنيد و همچنين سطح سيليكوني آن بسيار بهداشتي است.

Lindsay Schallon، سردبير ارشد زيبايي


Jillian Dempsey Gold Sculpting Bar

دستگاه‌هاي مراقبت از پوست؛ تلفيق تكنولوژي و زيبايي

سال هاست از كرم‌هاي درماني استفاده مي‌كنم و آينده را بدون آن‌ها نمي‌توانم تصور كنم، حالا ابزاري پيدا كرده‌ام كه واقعا كرم را به پوست من منتقل مي‌كند. يكي از بهترين آرايشگر‌ها اين ابزار را به من داد، اين دستگاه كمك مي‌كند تا كرم‌ها عميق‌تر نفوذ كنند و عضلات صورت را تحريك و به آن‌ها كمك مي‌كند تا كرم را به خود جذب كنند. با اين دستگاه مي‌توانيد روي كوچكترين خطوط صورت مانور دهيد و كرم را به هر كجا كه مي‌خواهيد برسانيد و نتيجه كرم‌هايي كه تا حالا استفاده مي‌كرديد را بهتر ببينيد.

L.S. مشاور آرايشي


Foreo Luna Fofo Skin Analysis

دستگاه‌هاي مراقبت از پوست؛ تلفيق تكنولوژي و زيبايي

اين يك پاك‌كننده صورت و محصولي منحصربه‌فرد با فلسفه مراقبت از پوست است، همچنين اين محصول براي بهتر شدن هر روز درحال تكامل است. دستگاه به صورت ٣٦٠ درجه روي پوست شما مي‌لغزد و علاوه بر تميزكنندگي پوست به شما كمك مي‌كند تا درمان مناسبي را براي پوست‌تان انتخاب كنيد. اين محصول عوامل رژيم غذايي، ميزان هيدراتاسيون و تاثير آب‌وهوا را روي پوست شما مي‌سنجد و همچنين حذف‌كننده خوبي براي آرايش و روغن و گردوخاك از روي پوست شماست. هر كس هم مي‌تواند يك رنگ مخصوص به خود را داشته باشد.

Melanie Grant كاربر معروف فيس‌بوك


Neutrogena Light

دستگاه‌هاي مراقبت از پوست؛ تلفيق تكنولوژي و زيبايي

نور درمان آكنه نقطه‌اي Neutrogena يك ابزار هوشمند است كه براي برطرف كردن زخم‌ها و آكنه‌هاست، اما براي رسيدن به نتيجه بايد مدتي تقريبا طولاني از آن استفاده شود. من دستگاه را در منطقه آسيب‌ديده براي دو بار و هر بار دو دقيقه در طول روز انجام مي‌دهم و بعد از آن شروع به شستن مي‌كنم. بعد از دو روز استفاده واقعا در روز سوم موضع كوچكتر شده بود.

Carola Gonzalez آرايشگر مشهور


Nurse Jamie

دستگاه‌هاي مراقبت از پوست؛ تلفيق تكنولوژي و زيبايي

غلتك پرستار جيمي، مخصوصا قبل از يك ميهماني بزرگ حتما بايد همراه‌تان باشد. به خاطر شكل و ويژگي خنك‌كننده‌اي كه دارد، پوست شما را خنك و يك تخليه لنفاوي ايجاد مي‌كند كه باعث مي‌شود تمام منافذ بازي كه در پوست‌تان داريد، تخليه شود و حس سبك‌بودن و روشن‌شدن پوست داشته باشيد. من هميشه يكي از اين‌ها را در كيف آرايشي خودم دارم و قبل از ميهماني يا عروسي از آن استفاده مي‌كنم. آيا شما حرف من را باور نمي‌كنيد؟ اين ابزار طرفداران مشهوري مثل لي ميشل و كيم كارداشيان دارد.

منبع:

https://www.bartarinha.ir/fa/news/886375/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D9%84%D9%81%DB%8C%D9%82-%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C-%D9%88-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.