چرا استفاده از كمپين تبليغاتي اينستاگرام اهميت دارد؟

۶۷ بازديد

اساس شغل شبكه اجتماعي اينستاگرام بر به اشتراك قراردادن يا عكس هاي مختلف است. به پلت فرم رد حال حاضر به بسياري از برند هاي گوناگون كمك كرده است الي بتوانند در رابطه با خدمات و محصولات خويش تبليغ كرده و در نتيجه هشدار كسان را نسبت به خويش بالا اسير و به محبوبيت و هوده خويش اضافه كنند.
كپمين تبليغاتي اينستاگرامطراحي تبليغات در اينستاگراماز سنه 2015 شروع به تكاپو كرد و از آن موعد الي كنون بيليون ها تبليغ در آن انجام شده است. مهم ترين دلايلي كه شما را قانع مي كند تا از كمپين تبليغاتي اينستاگرام براي بازرگاني خويش استفاده كنيد عبارت هستند از :

افزايش مخاطبان : بر پاي بست، آماري كه وجود دارد از سنه 2015 لغايت سنه 2016 ميزان مخاطبان آن 100 درصد افزايش مكشوف اند.افزايش زمان مصرف : احصاء پرتو مي دهند كه هر فرد به طور متوسط 1 ساعت از روز خود را براي چك كردن اين شبكه اجتماعي صرف مي كند. اين مدت سررسيد به نسبت زياد فرصت هاي زيادي براي تظاهر در اختيار كمپاني ها قرار مي دهد.محتواي بصري : مفتوح هم پژوهش ها پرتو مي دهند كه گرايش كسان به تماشاي عكس و فيلم است تا مطالعه متن هاي اختصار و بلند. پس از اين فرصت كاربرد كرد و با ارائه يك تصوير جذاب، توجه مخاطب را به خويش جلب كنيد.تعيين بيننده منظور : با به كارگيري فيلترهايي كه در اختيار شما قرار مي گرد مي توانيد از سرمايه گذاري خود بيشترين بازده را بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.