رزومه ساز كاربوم چطور مي‌تواند شما را به شغل موردعلاقه‌تان نزديك كند؟

۶۱ بازديد

هنگام شروع اين كار، پرسش‌هاي زيادي ذهن شما را مشغول خواهد كرد: بهترين قالب براي نوشتن رزومه چيست؟ نمونه رزومه كاري ايده‌آل را از كجا مي‌توانم پيدا كنم؟ كدام رزومه ساز بهتر مي‌تواند در نوشتن رزومه به من كمك كند؟ و... با مراجعه به وب‌سايت كاربوم پاسخ تمام اين پرسش‌ها را خواهيد گرفت. حال چگونه؟ اين مطلب را بخوانيد.

رزومه كاري چيست؟

رزومه كاري متني دو يا سه‌صفحه‌اي از تمامي اطلاعات، سوابق و تجربيات شما است. اين متن درواقع اولين نقطه ارتباطي شما با سازماني است كه تمايل داريد با آن همكاري كنيد؛ درنتيجه، هرقدر رزومه كاري شما قوي، دقيق و در عين‌حال مختصر باشد، گام اول استخدام را محكم‌تر خواهيد برداشت.

رزومه ساز كاربوم چه كمكي به شما مي‌كند؟

كاربوم

نوشتن رزومه يك فرايند گام‌به‌گام و ساختارمند است و ذهن شما بايد بتواند براي نوشتن يك رزومه قوي سازمان‌يافته باشد تا چيزي از قلم نيافتد؛ اين كار تا حدودي دشوار است. اما استفاده از رزومه ساز آنلاين كاربوم اين مشكل را برطرف كرده است.

رزومه ساز كاربوم به كمك فرايند مرحله‌به‌مرحله‌اي كه دارد به شما كمك مي‌كند تا از هيچ‌يك از اطلاعاتي كه براي نوشتن يك رزومه مجاب‌كننده لازم است، غافل نشويد.

 ساختار رزومه ساز كاربوم

به‌محض كليك روي دكمه ايجاد رزومه در قسمت رزومه ساز وب‌سايت كاربوم، با يك فرم كامل رو‌به‌رو مي‌شويد كه از شما خواسته مي‌شود در هر بخش، فيلدهاي موردنياز را تكميل كنيد. بخش‌هاي رزومه ساز كاربوم به ترتيب شامل: اطلاعات فردي، سوابق تحصيلي، پيشينه شغلي، مهارت‌ها، زبان‌ها، سوابق آموزشي، پروژه‌ها، افتخارات، فعاليت‌هاي داوطلبانه و راه‌هاي ارتباطي.

با تكميل فيلدهاي هركدام از اين بخش‌ها به رزومه ايده‌آل‌تان نزديك و نزديك‌تر خواهيد شد.

براي نوشتن رزومه آنلاين چه گام‌هايي را بايد طي كرد؟

كاربوم

براي نوشتن يك رزومه خوب بايد به يك سري الگوي قوي دسترسي داشته باشيد. براي اين كار بايد نمونه رزومه كاري كاربوم را كاملا بررسي كنيد تا ببينيد چه نكاتي را مي‌توانيد از اين نمونه رزومه‌ها ياد بگيريد.

سپس با استفاده از نكات نمونه‌ها، اطلاعات خودتان را در رزومه‌ساز كاربوم به‌شكلي دقيق و كامل وارد كنيد.

در انتها قالبي كه احساس مي‌كنيد بهتر مي‌تواند رزومه شما را به‌نمايش بگذارد، انتخاب كنيد.

حالا كه يك رزومه كامل در اختيار داريد مي‌توانيد براي آگهي‌هاي استخدام كاربوم، تنها با يك كليك اقدام كنيد. همين طور مي‌توانيد از رزومه‌تان خروجي بگيريد و به‌صورتي كه دوست داشتيد آن را به سازمان‌هاي مورد علاقه‌تان بفرستيد.

فراموش نكنيد كه رزومه‌نويسي يك فرايند مستمر است به اين معني كه هر لحظه بايد آن را به‌روزرساني كنيد. رزومه ساز كاربوم اين امكان را هم فراهم كرده است كه به‌راحتي به رزومه دسترسي داشته باشيد و بتوانيد آن را ويرايش كنيد.  

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/25/347862/karboom-resume-job-employment/

نحوه نگارش رزومه زبان انگلیسی (آخرین استانداردها +دانلود 20 نمونه)

نوشتن رزومه ممکن است کار دلهره آوری باشد. اگر شما قصد نوشتن رزومه دارید ما میتوانیم در اینجا طبق آخرین تحقیقات انجام شده در این زمینه در موسسات کاری و دانشگاهی، شما را راهنمایی کنیم.

رزومه در حقیقت تاریخچه ی کاری شما یا خلاصه ای از مهارت هایتان نیست. به رزومه تان به این صورت نگاه کنید: این یک آگهی یا تبلیغ است و شما محصول آن هستید. هدف شما این است که مسئول استخدام را متقاعد کنید که چیزی که شما میفروشید را بخرد؛ که باعث میشود شما به یک مصاحبه دست پیدا کنید. برای دستیابی به این هدف باید آن را به عنوان ابزار بازاریابی نگاه کنید. بدون این شما هیچ قدرتی ندارید.

به این فکر کنید که هر کسی تبلیغ خودش را دارد، چرا کسی باید محصول شما را بخرد؟ مسئول استخدام وظیفه ی سختی دارد که از بین تبلیغات، بهترین و مناسب ترین آن را برای شرکتش انتخاب کند. مطالعات نشان میدهد از هر ۱۰ رزومه، ۸ تای آن با یک نگاه سریع ۱۰ ثانیه ای دور انداخته میشود. پس این خیلی مهم است که بتوانید مهارت های منطبق بر کارمورد نظرتان را به خوبی به تصویر بکشید. برای کمک به انجام اینکار ما مراحل ساده ای برایتان آورده ایم که میتوانید آن را دنبال کنید تا یک رزومه بنویسید. به مراحل زیر دقت کنید:

ادامه مطلب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.