شنبه ۲۳ فروردین ۹۹ | ۰۹:۵۸ ۶۲ بازديد
ارايه فناوريهاي آيندهنگرانه و هيجانانگيز بسيار هزينهبر و ريسكدار است و اين موضوع ميتواند در مورد هر شركتي صادق باشد. اولين نسل گوشيهاي تاشو هماكنون وارد بازار شدهاند و هيچ شكي نيست كه هزينههاي زيادي صرف تحقيق و توسعه آنها شده است. اما نكتهاي كه اغلب به آن توجه نميشود، اين است كه اين محصولاتِ نسل اول، حتي بعد از عرضه هم ميتوانند براي سازندگان خود هزينهبر باشند.
Yu Chengdong، مدير واحد مشتريان هواوي، دو ماه بعد از عرضه گوشي تاشو ميت Xs در ماه فوريه امسال ميگويد كه اين دستگاه چيزي بين ۶۰ الي ۷۰ ميليون دلار براي شركت ضرر داشته است. او گفته كه حتي با قيمت خردهفروشي ۲۴۰۰ دلاري اين هندست، توليد آن هزينه زيادي روي دست شركت گذاشته است.
منبع: