مقدمه‌اي در رابطه با ارسال نظرسنجي در استوري اينستاگرام

۷۸ بازديد

اينستاگرام مدت هاست كه قابليت استوري (Story) را ارائه كرده و اين خاصيت به شدت مورد پيشباز كاربران قرار گرفته است. براي كسب اطلاعات بيشتر در باره اين قابليت مي‌توانيد به صفحه “استوري اينستاگرام (Instagram Stories)“ مراجعه كنيد. ولي اينستاگرام دائما

چطور نظرسنجي استوري اينستاگرام بگذاريم؟

در حال آپديت و به روز رساني قابليت هاي خود است. به تازگي و با آپديت جديدي كه براي اين اپليكيشن منتشر شده، هم الان كاربران مي‌توانند نسبت به ارسال نظرسنجي در استوري اينستاگرام (Poll) وارد عمل شوند!
پروسه به اين چهره است كه شما يك عكس يا ويدئو را بر پايه حالت عادي براي ارسال در استوري اينستاگرام خويش ضبط مي‌كنيد و سپس مي‌توانيد يك نظرسنجي در بر گيرنده دو گزينه مختلف را بر روي آن عكس يا ويديو ايجاد كنيد و كاربراني كه استوري شما را مي‌بينند، توانا به برگزيدن گزينه مد نظرشان خواهند بود. در ادامه اين مطلب قصد داريم به تعليم شيوه ارسال نظرسنجي در استوري اينستاگرام بپردازيم. چنانچه درباره اين مسئله احتياج به اطلاعات اكثريت داشتيد، مي‌توانيد از كارشناسان موبايل كمك راهبري بخواهيد. با ما همراه باشيد.
هرگونه سوال درباره اين مطلب و دشواري ها نرم‌افزاري موبايل خود داريد، با همكاران ما در شركت همراه‌رايانه تماس بگيريد
شماره تماس از سراسر كشور(بدون قبل شماره و از تلفن ثابت)9099070345آموزش ارسال نظرسنجي در استوري اينستاگرام (Poll)قابليت ارسال نظرسنجي در استوري اينستاگرام با گزينش استيكري امكانپذير مي‌شود كه Poll نامگذاري شده است. واژه Poll به معناي نظرسنجي است. براي به كارگيري اين قابليت به شرح پايين عمل كنيد:
آموزش ارسال نظرسنجي در استوري اينستاگرام (Poll)
اپليكيشن اينستاگرام را آپديت و اجرا كنيد.با لمس آيكون با مظهر “خانه” از نوار تحتاني برنامه به صفحه هوم (Home) برويد.آيكون پروفايل خود را از گوشه سمت چپ و بالاي صفحه برگزيدن كنيد الي دستور ارسال استوري صادر شود.حال عكس يا ويديوي مورد نظرتان را براي ارسال به عنوان استوري ضبط كنيد.بعد از ضبط عكس، آيكون اضافه كردن استيكر را از گوشي سمت راست و بالاي صفحه انتخاب كنيد.استيكر با عنوان Poll را برگزيدن نماييد.حالا مي‌توانيد سوال مورد نظرتان را براي نظرسنجي بنويسيد و در پايي هم دو پذيرش را براي آن در نظر بگيريد. لزومي وجود ندارد كه پاسخ هاي شما صرفا “بله” يا “خير” باشند و شما مي‌توانيد اين پذيرش ها را شخصي سازي نماييد. البته بايد دفت كنيد كه هر استجابت بيشينه مي‌تواند شامل 22 كاراكتر باشد. پس از اينكه سوال و گزينه هاي استجابت نظرسنجي را مشخص كرديد، گزينه Next را انتخاب و در نهايت با لمس گزينه Send همانند شرايط عادي پست مورد عقيده را در استوري اينستاگرام خويش ارسال كنيد.
آموزش ارسال نظرسنجي در استوري اينستاگرام (Poll)
بعد از ارسال نظرسنجي در استوري اينستاگرام شما به ازاي ثبت هر نظر از سوي كاربران نوتيفيكيشن گرفتن خواهيد كرد. وانگهي مي‌توانيد ضمن مراجعه به استوري خود و كشيدن انگشتتان از ذيل صفحه به سمت بالا، جزئيات ريزبين نظرسنجي و نظراتي كه براي آن به ثبت واصله است را مشاهده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.