دانلود اينستاگرام كامپيوتر بدون نياز به شبيه ساز براي ويندوز 10

۵۴ بازديد

اينستاگرام احد از محبوب ترين شبكه هاي اجتماعي بين ملت گيتي است كه امروزه بيش از يك ميليارد كاربر پركار دارد. محبوبيت اين شبكه به حدي بالاست كه در پسين ترين آگاهي ها منتشره از سوي اينستاگرام، اعلام شده است كه روزانه بيش از 250 ميليون نفر

دانلود اينستاگرام براي كامپيوتر بدون نياز به نصب

تنها اقدام به گذاشتن استوري اينستاگرام ، در اين شبكه اجتماعي مي نمايند. خبر خوب براي كاربران اينستاگرام اين است كه كه اين شبكه اجتماعي، الان اپليكيشني را نيز براي كامپيوتر و تحت ويندوز ارائه ديتا است كه از مايكروسافت استور قابل دريافت مي باشد. در اين مطلب منظور داريم تا توضيحاتي را در اين باره ديتا و چگونگي دانلود اينستاگرام كامپيوتر را به طور كامل شرح دهيم.
دانلود اينستاگرام كامپيوتربراي دانلود اينستاگرام رايانه از سه شيوه مي طاقت اقدام نمود. به هر حال از هر روشي كه قبل رويد شما توانا به به كارگيري اينستاگرام در سيستم خويش خواهيد بود كه براي بسياري از كاربران اينستاگرام كاربردي مي باشد. در گذشته براي به كارگيري اينستاگرام در رايانه تنها طريق موجود به كارگيري نسخه تحت وب اين برنامه بود كه از امكانات زيادي برخوردار فقدان و نمي شد در آن به اسال ويديو و يا ارسال تصوير پرداخت. در ضمن امكان قرار دادن استوري در اينستاگرام نيز براي نسخه تحت وب در دسترس نمي باشد و از اين قبيل عدم توانايي ها در اين نسخه فراوان مي باشد. در پيوسته طريق هاي دانلود اينستاگرام رايانه را شرح خواهيم داد.
استفاده از Bluestackاولين و ساده ترين روش دانلود اينستاگرام كامپيوتر به كارگيري نرم افزار Bluestack در سيستم كامپيوتري خود مي باشد كه به نوعي يك همانند ساز اندرويد محسوب شده و مايه مي شود لغايت هر برنامه اندرويدي را بتوانيد روي سيستم كامپيوتر خويش اجرا كنيد. با استفاده از اين برنامه مي توانيد ابتدا اقدام به دانلود فايل نصبي اينستاگرام نموده سپس فايل APK را در برنامه Bluestack اجرا كنيد تا برنامه اينستاگرام در اين برنامه نصب شود و اجرا گردد. اين امر بسيار ساده بوده و نياز به سيستم نيرومند خاصي نخواهد داشت.
همچنين بخوانيد تعليم هك گوشي از راه دور به همراه معرفي برنامه هكاستفاده از فروشگاه مايكروسافتروش دوم دانلود اينستاگرام كامپيوتر ، به كارگيري مايكروسافت استور مي باشد. اگر از كاربران ويندوز 10 هستيد پس قادريد از فروشگاه مايكروسافت استفاده نماييد. اين فروشگاه همچون گوگل پلي اقدام به انتشار برنامه هايي مخصوص ويندوز مي نمايد. فروشگاه مايكروسافت دقيقا همانند به ساير وب سايت هاي عرضه كننده اپليكيشن مي باشد كه در ان مي توانيد هم برنامه هاي پولي و هم برنامه هاي مجاني مخصوص ويندوز را بيابيد. خوشبختانه برنامه اينستاگرام در اين فروشگاه رايگان مي باشد و براي دانلود اينستاگرام كامپيوتر با اين روش، تنها به يك حساب مايكروسافت بيچارگي مي باشد. براي اين منظور، مي توانيد از قسمت تعليم ساخت حساب مايكروسافت در همين وب سايت سهم بگيريد.
مايكروسافت استوربا استفاده از آلت سرچ در فروشگاه مايكروسافت مي توانيد برنامه اينستاگرام را براي ويندوز نصب نماييد
پس از ساخت حساب كاربري خود مي توانيد از طريق فروشگاه مايكروسافت پيش درآمد برنامه اينستاگرام را سرچ كرده و پس از يافتن آن، اقدام به دانلود اينستاگرام كامپيوتر نموده و بعد از دانلود از اين برنامه بهره ببريد. عمليات ساخت اكانت مايكروسافت ، زياد طولاني نبوده و فقط در چند دقيقه قابل سپريدن است. امكانات برنامه اينستاگرام ويندوز همچون نسخه موبايلي آن مي باشد و مي توان به سادگي از آن سهم برد. دقت داشته باشيد كه اين طريق مطمئن ترين مسير براي دانلود اينستاگرام كامپيوتر و استفاده از آن مي باشد. بعضي وب سايت ها نيز اقدام به ارائه طريق هايي براي نصب اينستاگرام تحت ويندوز نموده اند كه چندان قابل اعتماد نبوده و نمي تاب به سادگي به اين برنامه ها اطمينان نمود. ممكن است نخست در باز كردن برنامه مايكروسافت استور به سخت بر بخوريد كه تنها كافي است گزينه آپديت هاي ويندوز خويش را فعال كرده لغايت اين اپليكيشن بتواند خود را همگام سازي نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.