افزونه site kit چيست

تكنولوژي روز

افزونه site kit چيست

۶۶ بازديد

 و چه كاربردهايي دارد. همه ي وردپرس كاران و مديران سايت هاي وردپرسي بايد هميشه آپديت باشند و وردپرس خويش را به روز نگه دارند. با پيشرفت روز افزون علم، گوگل هم كوشش دارد كار را براي كاربران خويش آسان تر كند.

افزونه google site kit چيست؟

يعني راهبرد گوگل در معروفي محصولات، الگوريتم ها و افزونه هاي خود بر اساس ي راحتي شغل كاربران و كاربرپسند شدن مي باشد.
معرفي افزونه site kitگوگل چند روز قبل افزونه ي جديد خويش را براي وردپرس كه افزونه site kit اسم دارد، معرفي كرده است. در اين نوشتار قصد داريم ويژگي هاي بي همتا آن را توضيح دهيم. با ميهن هاستينگ به اتفاق باشيد.
معرفي افزونه site kitاين افزونه يك افزونه ي رسمي براي وردپرس مي باشد. مهم ترين ويژگي و تغيير آن اين است كه به شما اجازه مي دهد تمام اطلاعات و آمار مهم و ابزارهاي گوگل را در باره سايت خود به صورت يكجا داشته باشيد. به كمك اين ماژول شما مي توانيد چگونگي سايت خويش و كاربرانتان را به چهره مستقيم از خويش وردپرس تماشا و تحليل و بررسي كنيد.
داده هايي كه مي توان به كمك افزونه site kit به چهره يكجا دست آورد:
اتصال به سرچ كنسولاتصال به آناليتيكساتصال به page speedاتصال به google AdSenseمهم ترين خاصيت آن در گسترش و پشتيباني بدست خويش شركت گوگل مي باشد. 
اين افزونه مجاني و open source مي باشد. شما مي توانيد به جاي اينكه به صورت يوميه به ابزارهاي مختلف گوگل راز بزنيد. اطلاعات اين سرويس هاي كليدي گوگل را به صورت يكجا داشته باشيد. نصب اين ماژول به سادگي چند كليك است و نيازي به دستكاري كد هاي سايت ندارد.  اطلاعات اين افزونه هم بسيار ريزبين است زيرا از ابزارهاي گوگل گرفتن مي كند. اين افزونه براي صاحبان تارنما هاي وردپرسي و گسترش دهندگان آن زياد سودمند است.
نصب اين ماژول براي ايراني ها كمي با مشكل مي باشد اما ميهن هاستينگ اين مسير را براي شما راحت كرده است. در پيوستگي روش نصب آن را به شما توضيح مي دهيم.
شيوه نصب افزونه site kitنصب آن زياد راحت مي باشد. نخست وارد افزونه ها در سايت وردپرس شويد. در سرنوشت سرچ site kit by google را بزنيد و آن را دانلود كنيد. وقتي دانلود شد به تقدير تنظيمات برويد. بعد از پركار شدن اين افزونه، لوگوي آن پس از گزينه ي پيشخوان ظاهر مي شود. براي نصب اوليه بايد گزينه start setup را بزنيد. پروا كنيد به علت تحريم هاي ايراني براي پيوسته ي مراحل نبايد گستره ي سايت ir باشد. در ضمن اين نام مجاز نمي باشد هم در سيستم شما فعال باشد. اگر از اين نام مجاز نمي باشد بهره‌گيري نكنيد پيغام خطا 403 و يا bad request براي هاست هاي ايراني ظاهر مي شود.
اولين تيك سبزي كه مشاهده مي كنيد، وب مستر تولز مي باشد. بقيه ي ابزارهاي گوگل هم به همين صورت نصب مي شود.
توجه: از آنجايي كه اين افزونه در حالت نسخه نمايشي قرار دارد رهنمود مي نماييم در پيرامون stage نصب را اتمام دهيد. اين كار را از طريق افزونه هايي همانند WP staging قابل انجام است. علاوه بر اين مي توانيد با ايجاد يك subgolder اين آزمايش ها را اتمام دهيد. همچنين براي خريد هاست وردپرس مي توانيد با ما تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.