سئو كلاه خاكستري يا Gray Hat SEO چيست؟

۷۳ بازديد

امكان ندارد در كلمات كليدي رقابتي با به كارگيري سئو كلاه سفيد در نتايج جستجو به رتبه مناسبي دست پيدا كنيد.از طرفي هم اگر از روش كلاه سياه استفاده كنيد،امكان جريمه شدن از بدست گوگل زياد است و اين جريمه گاه ممكن از نتايج جستجو هم حذف شويد.پس فقط رهسپار كه در اين باقي مي ماند سئو كلاه خاكستري است.
 
 
 
فرشتهسئو كلاه خاكستريشيطان
 
با توجه به عكس ها اگر اهريمن را به عنوان سئو كلاه سياه و فرشته را به عنوان كلاه سئو كلاه سفيد در نظر بگيريم، با پيوستگي و مشاركت  اين دو ، موجودي در ظاهر معصوم اما داراي  ماهيت شيطاني  خواهد آمد كه ما به آن Gray Hat SEO خواهيم گفت.
به آميزه اي از روش‌هاي كلاه سفيد با كلاه سياه كه باهم اعمال مي‌شوند سئو كلاه خاكستري مي‌گويند. 
اكثر سئوكار ها و وبمستر ها از روش‌هاي كه صرفاً كلاه سياه يا كلاه سفيد است استفاده نمي‌كنند و بدون اينكه خود متوجه شوند طريق آن‌ها كلاه خاكستري است.
پايه و پاي بست، سئو با مفهوم سئو كلاه خاكستري پيوند دارد.چون سئو هم با لينك سازي پيوند دارد. همان‌گونه كه از اسم لينك سازي پيداست  لينك بيلدينگ كاري دستي است كه توسط كاربران به چهره طبيعي انجام نمي‌شود،در نتيجه مي‌توان گفت سئو را از اساس با مفهوم و روش‌هاي كلاه خاكستري گرده زد.
 
خريد بك لينك از حيث گوگل تخلف محسوب مي‌شود و گوگل سايت هاي كه به خريد فروش لينك مي‌پردازند تهديد به جريمه مي‌كند.بنابراين مي‌توان گفت خريد لينك مستقيماً خلاف قوانين گوگل است و يك روش كلاه سياه محسوب مي‌شود.
در پيوسته بخوانيد:  الگوريتم طرح صفحه‌بنديگوگل براي اين كه بداند لينك هاي ما طبيعي است يا خريداري شده است از ترفند هاي بهره‌گيري مي‌كند،كه بعضي از  آن‌ها شناخته‌شده هستند و مي‌توانيد آن‌ها را تشخيص دهيد و تا گوگل متصور نشود كه شما تخلف مي‌كنيد!
 
 
حذف شدن لينك:زماني كه لينك شما در يك سايت باشد و به چهره اتفاقاً لينك هاي شما حذف شوند و اين كار چند بار تكرار شود،گوگل تصور مي‌كند كه لينك را خريداري كرده‌ايد و مهلت زمان آن پايان يافته است كه لينك حذف شده است.بنابراين مراقب باشيد كه لينك هاي تان حذف نشود.
محدوديت لينك‌هاي يك بلاگ يا سايت:زماني كه يك بخش مشخص از وب‌نوشت‌ها، تنها و فقط به شما لينك مي‌دهند گوگل شك مي‌كند كه شما اين وب‌نوشت‌ها را راه‌اندازي كرده‌ايد. پس اگر مي‌خواهيد بلاگينگ كنيد و از اين بلاگ‌ها به خودتان لينك بدهيد، هر از چند گاهي از محتواي ساير سايت‌ها هم كاربرد كنيد. گاهي به بعضي وب‌سايت‌هاي ساير هم لينك بدهيد (مثلاً به ويكي‌پديا و…).
لينك بيلدينگ اتفاقاً مقطعي:به چهره اتفاقاً در اين

سئو كلاه خاكستري

هفته 100 عدد لينك مي‌خريد (به طريق هاي تبليغات متني رپورتاژ و ….) و پس از آن به مدتي از لينك سازي نيست خب گوگل فرض را بر اين مي‌گذارد كه اين 100 لينك را كه ايندكس كرده است، پيوندهايي هستند كه شما بابت آن پول داده‌ايد نه پيوند طبيعي
آي پي هاي يكسان:تخمين مي‌زنيم 80 الي 100 درصد بك لينك هاي رسيده شما از يك رنج آي پي باشد در اين چهره حد چشم براه حيوانات باغ‌وحش گوگل باشيد زيرا سايت شما استراحتگاهي برايشان خواهد بود و به سرعت در نتايج جستجو افت خواهيد كرد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.