حذف پس زمينه تصاوير، تنها با چند كليك ساده

۷۰ بازديد

حذف بسيار ساده و آسان پس زمينه از تصاوير با يك ابزار تحت وب با نام Clipping Magic، سريع، آسان، بدون نياز به نصب نرم افزار اضافه. حذف پس زمينه از تصاوير كاري است كه كاربران متوسط به بالا در فتوشاپ قادر به انجام آن مي باشند، اما اگر توانايي اين كار را نداريد فتوشاپ را فراموش كنيد!

 

خوشبختانه با كمك Clipping Magic به سادگي قادر به انجام اين كار خواهيد بود. تنها كافي است تصاوير خود را به سايت Clipping Magic كشيده و مراحل كار را دنبال كنيد. اين ابزار تحت وب راهي آسان براي كاري تقريبا دشوار است!

 

چطور از Clipping Magic استفاده كنيم؟

 

حذف پس زمينه تصاوير, Clipping Magic, نصب نرم افزار

 

مرحله ي اول
ابتدا وارد سايت شويد. http://clippingmagic.com

آپلود تصوير در Clipping Magic بسيار ساده است. تنها كافي است برروي دكمه choose file كليك كرده و تصويرتان را انتخاب كنيد و يا عكس مورد نظرتان را كشيده و در كادر Drag and Drop Image Here رها كنيد.

 

حذف پس زمينه تصاوير, Clipping Magic, نصب نرم افزار

 

بعد از آپلود كامل تصوير وارد بخش ويرايش خواهيد شد. Clipping Magic كار شناسايي تصوير مورد نظر را از پس زمينه به كمك دو ابزار با رنگ هاي سبز و قرمز انجام مي دهد. به سادگي بخش هايي از تصوير اصلي را با ابزار سبز رنگ رنگ كرده و قسمت پس زمينه را با ابزار قرمز مشخص كنيد تا برنامه بقيه كارها را بصورت خودكار براي شما انجام دهد. يادآوري مي كنم نيازي به رنگ آميزي دقيق همه بخش ها نيست و تنها بايد مانند تصوير زير خط ها را در جاي
درست بكشيد.

 

حذف پس زمينه تصاوير, Clipping Magic, نصب نرم افزار


به همين راحتي به همين خوشمزگي! Clipping Magic توسط بخش هاي هايلايت شده  شما تصوير و پس زمينه را شناسايي و خطوط جدا كننده اينها را براساس الگوريتم هاي خود شناسايي خواهد كرد. پس از اتمام كار مي توانيد نتيجه كارتان را با فرمت PNG دانلود كرده و يا آن را با دوستانتان به اشتراك بگذاريد.

 

حذف پس زمينه تصاوير, Clipping Magic, نصب نرم افزار

 

تست كاركرد برنامه تحت وب Clipping Magic

بياييد باهم به تست Clipping Magic بپردازيم و ببينيم اين ابزار چطور كار مي كند. اولين تست را با كارتون زير انجام دادم كه نتيجه چندان بدي مشاهده نشد.

 

حذف پس زمينه تصاوير, Clipping Magic, نصب نرم افزار

 

همانطور كه ميبينيد در مرزبندي تصوير با پس زمينه اشكالاتي وجود دارد كه مي توان با استفاده از زوم برروي تصوير و نازكتر كردن ابزار انتخاب لبه هاي تصوير را با دقت بيشتري انتخاب كرده تا برنامه در اين مورد دچار ايرادهاي بالا نشود. براي ورود و استفاده از ابزار آنلاين Clipping Magic به آدرس http://clippingmagic.com مراجعه نماييد.

 

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/graph/remove-background1-simple.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.