آموزش نحوه حذف اكانت واتساپ

۳۵ بازديد

برنامه واتساپ از شناخته شده ترين برنامه هاي سوشيال مديا در جهان است و در ميان كاربران ايراني نيز از پر طرفدارترين برنامه ها براي تماس تصويري و تماس صوتي مي باشد. از اين رو اين يك برنامه بسيار كاربردي و محبوب است كه براي كاربردهاي مختلفي به كار مي رود و براي استفاده از آن تنها چيزي كه نياز داريد، داده يا ديتا مي باشد كه براي تهيه داده هم بايد هزينه نسبتا كمي كنيد.

با اين حال اگر شما از كاربران اين برنامه هستيد، قطعا مي دانيد كه در واتساپ بايد براي تهيه نسخه پشتيبان از برنامه ها، جيميل را وارد كنيد تا با هر بار ورود و خروج و وارد كردن جيميل تمام پيام هاي شما ظاهر شوند. اما اگر شما مي خواهيد بصورت كلي اقدام به حذف حساب واتساپ كنيد، ديگر تمام اطلاعات و چت هاي شما پاك خواهند شد. از اين رو در اين گزارش از بخش تكنولد داريم شما را بصورت مرحله به مرحله با آموزش ديليت اكانت واتساپ "delete whatsapp account" آشنا سازيم. همراه ما باشيد.

توجه : بعد از حذف اكانت واتساپ، تمام اطلاعات شما پاك خواهند شد و حتي اگر در آينده مجددا با همان شماره وارد واتساپ شويد، اطلاعات پاك شده باز هم غير قابل ريكاوري هستند.

حذف اكانت واتساپ در اندرويد

مرحله اول ؛ براي پاك كردن اكانت واتساپ اولين كاري كه بايد انجام دهيد، اين است كه وارد برنامه واتساپ شويد و سپس در صفحه اصلي، بر روي 3 نقطه عمودي كليك كنيد و از منو باز شده گزينه "Settings" يا تنظيمات را انتخاب كنيد تا وارد تنظيمات واتساپ شويد.

https://namnak.com/delete-whatsapp-account.p8898

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.